Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »
Cerita Gay Alan

Kiriman: Idan

====

Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit hitam manis, badan sedikit berisi..orang kata sedap- sedap. Perwatakan seperti lelaki biasa..straight. Tapi, aku meminati lelaki…jantan yang macho. Kalau laki orang lagi la aku suka! Oh ya, aku bottom.

Setelah puas jogging, aku berlari pulang melalui kawasan rumah kedai yang berhampiran dengan rumah ku. Di situ juga ada 1 workshop kereta, dan aku meminati tokeynya, Alan. China…badan fit dan tough…bermisai dan jambang…umur dalam lingkungan 35 tahun..Memang ciri-ciri lelaki idaman aku. Setiap kali melalui workshop itu aku akan memberi senyuman kepada Alan.

Kebetulan pada hari tersebut, tutup. Tetapi, Alan ada di luar kedai menghisap rokok. Perghhh…indahnya pemandangan. Tubuh tough Alan dibaluti overall biru, tanpa baju di dalam. Dapat aku melihat dadanya yang padat dibasahi peluh jantan. Lengan sasanya yang bertatoo menambah ciri-ciri machonya. Asap rokok dihembus perlahan-lahan. Lagaknya seperti cuba menarik perhatianku. Aku berhenti dan menegur Alan…Halo bos, workshop tutup ke?…Ya tutup, tengah hari ni ada kerja sikit, tapi tadi baru setel 1 kereta customer nak cepat..jawab Alan dengan suara garaunya. Aku terasa lemah dan cair mendengar suara Alan.

Jom masuk dalam, minum…pelawa Alan. Apa lagi, tanpa berfikir panjang aku terus mengiyakan pelawaan Alan. Mata dan senyuman Alan Nampak sedikit nakal. Aku takut bercampur seronok!

Aku duduk di sofa di dalam ofis Alan yang berhawa dingin, sambil mataku mengamati susuk tubuh sasa Alan…aroma peluh jantannya membangkitkan lagi nafsuku padanya, begitu juga bonjolon di celah kangkangnya yang agak kelihatan membuatkan aku tak senang duduk.

Nah, ni airnya…lamunan aku terhenti, dikejutkan oleh Alan. Apa yang kau pandang tu Joe? Tanya Alan dengan nakal. Aku terdiam. Alan duduk dikerusinya yang bertentangan dengan aku. Panas la hari ni, keluh Alan…perlahan-lahan dia menjatuhkan tali overallnya hinggan ke pinggang.

Wow! Jelas kelihatan tubuh Alan yang sasa dan padat! Kau selalu pergi gym ke? Soalku…bolehla sekali seminggu je. Jawab Alan jujur. Mataku tidak berkelip melihat tubuh Alan…tanpa kusedari batangku mula mengeras. Alan bingkas bangun dan menghampiri ku dengan mempelawaku secawan lagi air. Ketika ini nafsuku makin membuak-buak apabila bau badan jantan Alan menusuk hidungku dan membuatkanku tak keruan. Alan sedar dan seperti sengaja bermain nakal dengan ku. Peluh dinginku mula membasahi dahi.

Panas ke sayang? Soal Alan manja..buka la baju tu sayang…aku mengangguk dan seperti dipukau terus melucutkan bajuku. Ye aku bukan dipukau tapi ni namanya pucuk dicita, ulam mendatang..hehe. Aku bergerak menghampiri Alan dan terus memeluk tubuhnya…Alan segera mencium aku dengan rakus dan tangan sasanya memegang pinggulku. Aku lemas dalam dakapan seorang jantan….Sayang dah lama nak ni kan? Bisik Alan kepadaku…Ye bang..jawapku pasrah.

Sayang jilatla putting abang ni…Alan terus menolak kepala ku rapat ke dadanya. Aku terus jilat dan menggigit putingya dengan rakus. Kedengaran Alan mendengus kesedapan. Ya sayang jilat tetek abang sayang….lagi sayang. Belah kiri pulak sayang. Aku terus mengerjakan teteknya. Alan jadi semakin ganas…terus kepala ku ditolak ke ketiaknya yang dibasahi peluh jantan. Cium dan jilat! Jerit Alan kepadaku… aku turut semakin ghairah, dengan ghairah menjilat licin peluh di ketiaknya. Tercungap-cungap aku dibuatnya. Alan menyuruh aku membuka mulut, dan terus diludahi mulutku dan memaksa aku menelan air liurnya. Hmm, aku suka seks ganas seperti ini.

Seterusnya aku cium dan gigit bibir Alan…kami berterusan berciuman dengan rakus sekali. Sayang…hisap batang abang…bagi keras dan nanti abang nak masuk dalam lubang sayang…sayang nak? Ya bang…sayang nak batang abang dalam lubang sayang.

Perlahan-lahan aku turun kebawah dan melucutkan overall Alan. Maka tersembul la koneknya yang separa keras…saiznya agak panjang..5”. Telurnya juga besar. Terus aku menjilat perlahan-lahan batangnya sebelum aku hisap penuh sambil bermain lidah di kepala cendawan. Emmmmm….sedap sayang. Sayang hisap lagi…Batang abang untuk sayang…Aaaaahhhh. Keluh dengus Alan. Alan terus menolak ku ke meja dan mengarahkan aku untuk menonggeng ke arahnya. Aku terus melucutkan seluar dan memberinya bontot pejal ku. Alan terus menampar dan meramas bontotka sambil aku menjerit kesakitan dalam kesedapan.

Alan perlahan-lahan menjilat lubangku..habis lencun lubang ketat ini dibasahi air liur Alan…jilatanya menjadi rakus dan membuatkan aku mengerang kesedapan. Aaaahhhhh..eemmmmm sedap bang…Abang sedapnya…jilat lubat sayang lagi. Lidahnya mula menujah lubangku yang basah, membuatkan aku bertambah gersang. Jarinya mula bermain di bibir lubang ku..dan perlahan-lahan masuk ke dalam. Aku mengerang semakin kuat..emmmm. Sayang suka ni? Soal Alan sambil jarinya menujah laju lubang aku. Ye abang…sayang suka… Sayang nak abang buat ape? Soalnya lagi nakal….sayang nak batang abang, jawabku dengan penuh ghairah. Betul ke sayang? Soalnya lagi membuatkan aku tak keruan…Betul bang, sayang nak abang fuck lubang sayang…

Dengan lubang yang sudahpun basah..Alan terus menghunuskan batangya yang sudah keras ke lubangku. Dengan ganasnya, Alan menusuk lubangku dengan sekali henjutan dan membuatku menjerit kesakitan. Arrghhh sakit bang…aku cuba menarik keluar, namun ditahan oleh Alan..Kenapa ni sayang? Kan batang abang yang sayang idamkan ni? Alan menerjah lebih dalam tanpa menghiraukan sakit ku. Alan berhenti dan membiarkan lubangku selesa dengan saiz batangnya itu. Aku menarik nafas lega. Setelah seketika, Alan mula menghenjut lubangku perlahan-lahan. Hmmm,aaaahhh aku mengeluh kesedapan. Tarik..sorong batangnya ke dalam lubang hangat dan ketatku. Sedapnya lubang sayang…ketat macam puki anak dara…sedap sayang…Alan mula bergerak laju dan pantas membuatkanku mengerang kesedapan…Abang fuck lagi bang….lubang sayang untuk abang sorang je. Alan menghentak dengan rakus…bontotku ditampar dan dicengkam kuat. Aku makin khayal, henjutan Alan menjadikan aku seperti hamba seksnya.

Aku ditolak ke atas meja. Alan memegang kaki ku dan meletakkannya diatas bahunya. Kami bertentangan mata…peluhnya mula menitik ke atas badanku. Alan terus memasukkan batang besarnya ke lubangku dan menyambung aksi. Kali ini aku Alan tersenyum setelah melihat wajahku yang slutty dan bitchy difuck olehnya. Aku meracau dan mengerang seperti sundal yang dahagakan batang. Henjutan Alan makin laju….

Batangnya masuk tepat mengenai biji kelentik lelaki membuatkan aku hampir klimaks. Abang…sayang nak pancut..abang..abang….aaaaahhhhhh…air maniku bertaburan di atas badan. Aku pancut tanpa menyentuh batangku..nyata Alan handal bermain bontot. Kali ini Alan makin laju menghenjut….plop plop plop bunyi batang basahnya disorong tarik ke lubang lencunku. Sayang..abang nak pancut..sayang minum air abang ye….Batangnya ditarik kelur dan dihalakan ke mulutku yang dibuka luas..Aaaahhh..aaahhhhh sayang ..abang pancut..air mani pekat Alan memenuhi mulutku. Aku minum,telan dan masih ada baki yang penuh di muka ku. Aku menjilat licin. Pekat. Manis. Puas!

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit