Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Bermain Bersama Abang Saudara

cerita-gay-bermain-bersama-abang-saudara

Kiriman: Khairuddin

====

Hai nama aku Khairuddin umur 17 tahun berasal daripada ibu kota iaitu Kuala Lumpur aku ni seorang yg pemalu orangnya.

Nak dijadikan cerita pada cuti penggal aku telah balik ke kampung maklumla dah lama tak balik kampung,aku ingat kan aku seorang sahaja yg berada di kampung rupa2nya abang saudara aku yg baru balik drpd Jepun telah lama berada di kampung dia kata cuti sem,sebenarnya aku sangat suka dgn abang saudara aku ni sebab dia ada ciri2 lelaki idaman aku.

Aku tahu yg dia ni gay sebab masa umur aku 16 tahin aku pernah check phone dia dan di dalam phone dia ada banyak video gay aku mula syak yg dia ni gay.

Pada suatu malam aku tidur di bilik dgn abang suadara pada malam tersebut aku cuba tidak mahu tidur disebab kan nak tgk apa yg abang saudara aku buat tetapi aku tertidur disebab kan terlalu mengatuk tetapi semasa aku bangun aku lihat abang saudara tu sedang melancap dia tak perasan yg aku dah bangun dan aku pura2 buat tidur sebab takut kantoi

Pagi tersebut nenek aku suruh aku gi kemas semua bilik sebab nenek aku tak larat maklumla umur sudah meningkat buat kerja sedikit mesti penat,aku pon kemas la bilik semasa aku kemas bilik aku terasa seperti aku orang sedang perhati kan aku,lagi pon masa tu aku pakai baju singlet dgn boxer je,aku cuba tgk siapa di luar rupanya abng saudara ku di intai aku dari tadi aku pelik aku cakap “kenapa ada kat sini nak tlg ke” dia diam je,lalu terus tolak aku ke katil dan pintu di kunci aku cakap “kenapa ni” dia cakap “nak tgk konek abang tak” aku malu2 kucing lalu aku cakap nak terus dia tunjuk batang dia yg besar.

Dia cakap nak hisap tak aku cakap nak lagi pon dah lama aku nak tgk batang dia lagi2 dapat hisap batang dia yg besar tu,aku pon terus kulum konek dia yg besar dan berurat tu dengan laju sampai keluar air mani yg sedap tu aku pon telan,lalu nenek aku panggil untuk suruh tlg kutip buah jambu di tepi rumah abang saudara aku kata malam nanti kita buat projek lalu aku hanya senyum.

Pada pukul 5 petang macam tu aku mandi semasa aku mandi aku dengar macam ada org ketuk pintu tandas lalu aku cakap “nak apa kita tengah mandi” bunyi ketuk pintu tu semakin kuat lalu aku pakai kain tuala yg disangkutkan di pintu tandas san aku buka pintu sebab nak tau sapa yg ketuk buka sahaja pintu aku tgk abang saudara aku lalu aku berkata “ada apa bang saya dah habis mandi ni” dia hanya pandang aku dengan manis dia kata “baru nak mandi sama2 dan satu lagi jgn pangil abang pangil je sayang” aku kata “kalau pangil sayang nanti kantoi” dia kata “bila ada orang baru boleh panggil abang kalau takde orang panggil je sayang” lalu aku okey kan sahaja yg dia cakap dia pon masuk bilik air untuk mandi aku sudah siap pakai baju dan aku duduk dia dalam bilik sambil bermain phone aku tiba2 abang saudara aku dtg dan marah2, aku cakap “knpe ni sayang” dia pandang aku semacam je,dia cakap “kenapa tak pakai baju yg abang sedia kan” lalu aku berkata “oh sorry sayang i tak perasan sebab baju yg kitaorg nak pakai sama2 tu sama warna dgn sarung katil yg kita org tidur iaitu biru.

Lalu dia suruh aku tukar baju dia pon buka kain taulanya dan aku nampak batang yg panjang dan besar.
Aku pon pakai baju yg dia sediakan oleh abang saudara aku,aku terus keluar bilik dan terus menuju ke ruang dapur diseba kan sudah pukul 6 petang selesai makan aku terus ke bilik untuk kemas baju yg tidak tersusun di dalam almari lalu abang saudara aku dtg dan terus ke katil sambil bermain game di dalam phonenya tiba2 ada seorang lelaki call dia aku lihat nam dia Daniel semasa itu aku terus jelous kerana lama lelaki itu call daripada tadi semasa habis sahaja si Daniel call dia aku terus bermasam muka dgn abang saudara ku.

Malam sudah tiba abang saudara ku telah berada di dalam bilik dan aku masih menonton television nenek dan atuk aku sudah tidur,tiba2 abng saudara aku pangil aku sayang jom la buat projek lalu alu buat tak tahu je dia pon berkata ” kenapa ni drpd tadi masam je muka tak sayang b ke” dengan bersuara yg lembut lalu aku berkata ” tadi Daniel call kan kenapa tak call lama2 sampai esok pagi” dgn muka yg masam aku berkata,lalu dia cium aku dan aku tak boleh kawal perasaan lalu terus aku peluk badan dia yg tidak kurus dan tidak gemuk biasa2 je lalu dia angkat aku hingga ke atas katil dia tutup semua lampu dan suis tv bilik hanya lampu tidur sahaja yg bukak abang saudara aku terus cium mulut ku dan leher ku aku hanya dapat meramas batangnya yg besar itu,dia bukak baju aku dan seluar lalu aku mehisap batangnya yg besar itu sehingga keluar air mani aku disuruh pusing kerana dia hendak mensodok bontot ku lalu dia menjilat lubang keramat aku dgn rasa geli, tidak lama itu batangnya menusuk ke dalam lubang keramat aku dia masuk dgn perlahan mungkin takut aku kesakitan dia menjolok dgn perlahan makin lama makin laju aku hanya mengeluarkan suara dgn perlahan takut nenek dan atuk aku terdegar 15 minit kemudia kami tukar posisi aku hisap abang saurdara aku punya batang dia hisap batang aku sampai 10 minit aku mengeluarkan aku mani sama2 dan kami memakai semula baju dan tidur,hingga sekarang kalau aku balik kampung abang saudara aku akan ada lagi pon sekarang dia telah habis belajar dan menetap dia kuala Lumpur,dia berkerja bersama ayah aku di Putra Jaya dia pon tinggal dia sebelah rumah aku boleh la setiap hari pergi ke rumahnya untuk melepas kan rindu.
Itu sahaja yg aku boleh cerita kan nanti ade masa aku akan ceritakan lagi pengalaman aku okey bye.

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit