Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Kisah Pengalaman PLU Pertama Aku Dengan Rakan Sekelas

pengalaman pertama dgn rakan sekelas

Kisah yang bakal korang baca ni merupakan pengalaman pertama aku sebagai seorang PLU. Yes, pengalaman pertama walaupun masa tu aku dah berumur 22 tahun.

Aku rasa macam agak terlambat sebab zaman sekarang budak sekolah lagi advanceddari aku. Kisahnya bermula begini.

Aku merupakan seorang mahasiswa di UITM Dungun dengan course lelong disebabkan result matrikulasi aku yang kurang memberangsangkan. Jadi course aku ada lebih kurang 40 orang pelajar yang terdiri daripada 32 perempuan dan 8 lelaki.

Maka sebagai seorang PLU sejati, memang pelajar lelaki lah yang menjadi fokus utama bila aku hadir hari orientasi yang pertama. Daripada semua lelaki, ada seorang coursemate aku, Shahir, yang aku rasa hensem semacam.

Buat pengetahuan korang, gaydar aku sangatlah lemah sebab sejak sekolah aku takde kawan-kawan PLU dan aku tak dapat detect pon yang Shahir ni PLU ke straight.

Persahabatan aku dengan Shahir bermula atas bas masa kitorang otw ke jeti Pulau Perhentian bagi mengikuti suatu program bersama-sama senior. Aku offer Shahir biskut untuk sarapan dan lepas tu kitorang borak-borak.

Dipendekkan cerita, sepanjang dua hari program dekat Pulau Perhentian, kitorang mula jadi rapat sebab kebetulan dapat satu group dan kitorang makhluk yang tak pandai berenang. Sejak daripada program tu, banyak benda yang kitorang buat sama-sama.

Daripada pagi pergi kuliah sampailah ke waktu malam untuk dinner. Masa tu aku rasa bahagia sebab aku tak pernah ada kawan yang rapat macam Shahir.

Aku betul-betul berharap yang Shahir ni PLU tapi aku tak berani nak tanya, yelah kalau salah nanti tak pasal aku dipulaukan.

Tapi penantian aku sebenarnya tak lama.

Ada satu malam tu aku ber-sms dengan Shahir sebelum tidur dan tiba-tiba aku terima satu soalan cepu mas daripada Shahir.

“Kau PLU kan?”

Aku ambil masa juga nak respond tapi kalau dia yang tanya soalan ni confirm-lah Shahir ni sesuatu kan. So aku pon mengaku je.

Walaupun dalam hati aku macam melonjak happy tapi aku terpaksa kawal nanti nampak sangat pula yang aku macam ada hati dekat dia.

Yes, sebenarnya aku dah fell in love dengan Shahir.

Mungkin aku rasa terlalu selesa dengan dia. Sejak malam tu, Shahir banyak sharedengan aku kisah-kisah hidupnya sebagai seorang PLU yang bermula dari sekolah rendah lagi sehinggalah zaman matrikulasi.

Semua cerita Shahir aku layan sampailah Shahir dedahkan yang sebenarnya dia ada boyfriend, pelajar Universiti Malaysia Terengganu.

Confession tu sebenarnya meranapkan harapan aku dan rasa bergegar juga jantung ni. Tapi aku sedar diri bila tengok gambar BF-nye Shahir yang jauh lebih helok dari aku yang nerd ni. Mood aku yang merudum dan rasa nak tidur terbatal bila aku terima satu mesej dari Shahir.

“Jom sex nak?”

“Kau serius ke main-main?” Aku cuba bertanya takut nanti malu sendiri pula.

“Serius. Datang lah bilik aku kosong malam ni”.

Okay”.

Perbualan yang simple tapi cukup untuk buat jantung aku berdegup kencang secara tiba-tiba. Sebagai seorang PLU yang masih virgin memang aku teringin sangat nak rasa tapi aku pon tak tahu kenapa aku nervous macam ni.

Jam menunjukkan pukul 12 tengah malam tapi aku sedang berjalan ke bilik Shahir semata-mata untuk seks. Haha.

Selepas 10 minit, aku sampai depan bilik Shahir dan pintunya tak berkunci. Aku terus masuk dengan penuh rasa awkward memandangkan kitorang kawan.

Tanpa membuang masa Shahir terus menghampiri aku yang masih segan dan terkial-kial tak tentu arah dan merapatkan aku ke pintu. Seluarnya di lurutkan. Terpacak koneknya nya yang kurus panjang dan sedikit melengkung ke atas.

Aku yang penuh rasa ingin tahu secara automatik terus memegang koneknya. Aku pandang Shahir dan dia mengangguk.

Mungkin isyarat untuk aku beraksi pada koneknya. Aku yang masih kekok cuba mengingati video-video porn yang pernah aku tonton.

Aku cium di bahagian telurnya, kemudian menggomol dan menjilat lembut. Shahir mengerang sedap. Aku terus bermain lidah, menjilat dan mengulum telurnya sebelum menjilat dan mengulum koneknya yang kurus itu.

Memang favourite aku konek kurus  ni. Aku terus stim. Kulit disekitar batangnya lembut dan mantap.

Shahir menolak kepala aku untuk mengulum secara deep throat. Nak termuntah aku dibuatnya. Tapi setelah berkali-kali aku dapat menyesuaikan diri.

Shahir terus mengerang kesedapan. Aku menyonyot lagi sambil melancap batang koneknya. Kepalaku di sorong tarik dan keluar koneknya.

“Nak fuck boleh?” Shahir bertanya secara tiba-tiba.

“Boleh. Tapi slow-slow ye. Tak biasa.” Aku yang semakin ghairah terus setuju secara bersyarat kerana takut sakit. Shahir hanya tersenyum dan membantu aku untuk melucutkan semua pakaian. Kami berbogel.

Sambil berdiri Shahir meletakkan pelincir pada koneknya dan juga lubang aku. Setelah itu Shahir cuba menusuk masuk koneknya tetapi gagal beberapa kali.

Ketat sangat lubang aku. Masih virgin hehe.

Setelah mencuba lagi akhirnya ‘zupppp’. Aduhh mengalir juga air mata aku. Sakit rasanya ditusuk pertama kali. Shahir yang perasan aku dalam kesakitan terus berhenti buat seketika.

“Sakit? Nak teruskan ke?” Shahir mungkin risau aku tak dapat bertahan buat pertama kali.

“Teruskan. Aku okay” Aku cuba tersenyum. Peluang keemasan yang mungkin hanya datang sekali ni tak mungkin aku sia-siakan.

Shahir membaringkan aku di katilnya. Aku mengangkang sambil kaki aku ditolak ke atas oleh Shahir. Shahir menambah pelincir pada koneknya dan memasukkan semula ke lubang aku. Kali ini kurang rasa pedih.

Mungkin lubang aku sudah terbuka dan dibantu oleh pelincir. Shahir mula mendayung semula secara perlahan-lahan sambil tangannya bermain-main di puting aku.

Ahh sedap pula rasanya. Rasa nikmat dibelai-belai menghilangkan kepedihan sebentar tadi dan aku rasakan lubang aku mula menikmati kesedapan henjutan Shahir. Aku menutup mata dan menghayati detik terindah ini.

Tiba-tiba bibir aku dicium lembut oleh Shahir. My first kiss! Ah makin sedap rasanya bila Shahir bermain-main lidah dan menghisap bibir aku.

Dari ciuman biasa bertukar menjadi french kiss. Perasaan nikmat yang tak dapat aku ungkapkan. Ada rasa geli-geli tapi sedap.

‘Pap..pap..pap’ Bunyi tusukan konek Shahir ke dalam lubang aku juga menaikkan ghairah kami berdua. Aku betul-betul menikmatinya sehingga Shahir mencapai klimaks dan menarik koneknya dengan pantas sambil menghalakan ke muka aku.

Pancutan air maninya yang pekat dan agak banyak memenuhi wajah aku. Ada juga mani yang termasuk ke dalam mulut. Sedap walaupun pelik rasanya.

Setelah itu Shahir memasukkan semula koneknya ke lubang aku dan mendayung secara perlahan. Aku meminta Shahir melancapkan konek aku yang menegang sejak dari tadi.

Rasa ghairah yang membuak-buak akhirnya membuatkan aku terpancut dengan pantas dan mani membasahi perut aku. Aku puas. Aku berehat seketika sementara Shahir ke tandas untuk membersihkan diri.

Setelah tamat beraksi kami berdua kembali sebagai kawan seolah-olah tiada apa yang berlaku sebentar tadi. Aku kembali kekok dan terus meminta diri untuk pulang ke bilik. Setelah sampai ke bilik aku menerima satu sms dari Shahir.

Best tak? Thanks sudi luangkan masa”.

“Terbaik. Thanks juga bagi aku merasa pengalaman first ni.” Aku tersenyum sorang-sorang sampailah aku tertidur.

Selepas itu tiada apa lagi yang berlaku antara kami. Mungkin Shahir seorang yang setia dan cuma membantu aku untuk merasai pengalaman tersebut untuk pertama kalinya.

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit