Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Pengalaman Seks Dengan Adik Angkat Aku

Pengalaman_Seks_Dengan_Adik_Angkat_Aku1

Kiriman: Hafiz

Umur: 18 Tahun

====

Kisah ni berdasarkan pengalaman pertama aku jadi top. Baru jer berlaku bulan 5 atau bulan 6 tahun lepas (2017), aku tak berapa ingat.

Aku ada seorang adik angkat. Namanya Aiman umur 16 tahun. Masa aku mula-mula kenal dengan Aiman masa tu umur dia baru 10 tahun, umur aku pula 12 tahun.

Aku kenal dengan dia sewaktu aku balik sekolah waktu tengah hari. Aku berjalan keluar dari sekolah seorang diri. Semasa aku berjalan tengok dia duduk di stesen bas seorang diri. Aku pun pergi kat dia duduk sebelah dia. Saja nak kenal dengan dia.

Waktu tu seminggu lagi cuti sekolah. Aku nak naik tingkatan 1. Aku pun sembang dengan dia. Tanya lah apa masalah dia sebab duduk sorang jer.

Dia pun cerita-cerita yang dia takut nak sunat. Aku tahan jer gelak bila dia cakap camtu. Sambil tu aku ajak dia jalan balik rumah.

Aku pun cakap kat dia tak payah takot sebab tak sakit pun bila sunat. Aku cerita lah pengalaman aku sunat dulu. Dia just gelak jer.

5 minit aku jalan slow dengan dia aku sampai ke rumah. Rupanya rumah aku dengan rumah dia satu lorong yang sama cuma rumah dia jauh sikit dari rumah aku.

Aku pun suruh dia balik dulu mandi. Suruh pukul 3 petang datang rumah ku. Aku pun masuk terus mandi. Pukul 2:30 aku sedang tengok TV dengar ada orang tekan loceng. Aku pun bangun buka pintu tengok dia berdiri kat luar pakai seluar pendek jer. Aku ajak ah dia masok.

Masa tu parents aku belum balik keje lagi. Tiap-tiap hari aku memang duduk sorang bila balik dari sekolah. Dia pun masuk rumah aku.

Dia suruh aku cerita lagi pengalaman aku sunat. Aku pun cerita-cerita tiba-tiba dia nak tengok konek aku yang dah sunat. Aku pun masa tu dengan muka tak malu terus buka seluar depan dia.

Dia pun pegang-pegang konek aku. Masa tu aku tak stim langsung sebab belom akil baligh lagi. Aku pun mintak nak tengok konek dia. Aku raba konek dia belum sunat lagi. Dia lepak dekat rumah aku sampai pukul 7 baru dia balik rumah.

Nak dipendekkan cerita lah sewaktu umur aku 14 tahun, aku dah mula rasa nak melancap tapi aku cuma tahan jer sampai ah umur aku 15 tahun.

Malam tu aku rasa bosan duduk dalam bilik. Aku buka laptop tengok video porn.15 minit aku tengok video porn aku dah mula stim.

Aku pun bogel terus melancap buat pertama kali 5 minit aku terus pancut habis terkena sampai muka aku bila pancut. Memang puas dengan penat. Lepas tu aku langsung tak melancap sampai umur aku 17 tahun.

Aiman ni aku pergi sekolah hari-hari dengan dia. Kadang-kadang balik sekolah dia lepak kat rumah aku. Ada satu hari ni aku bangun pagi tengok parents aku dah pergi kerja. Aku rasa malas nak pergi sekolah , aku pun terus tidor balik.

Lebih kurang pukul 7 pagi loceng berbunyi. Aku dah agak mesti Aiman yang datang. Aku pun buka pintu cakap yang aku tak pergi sekolah. Dia pun bosan sebab takda member nak pergi sekali.

Aku tak fikir lama terus ajak dia ponteng sekali. Ajak lepak dalam rumah aku. Dia pun on jer. Aku masuk rumah dengan dia. Aku terus naik atas masuk dalam bilik aku. Aku nak tidur tapi tak boleh sebab dia ajak borak. Aku pun sembang biasa-biasa dengan dia.

Aku bagi baju dengan seluar aku kat dia sebab takut kalau nanti nak keluar pergi mana-mana. Dia tutup pintu bilik. Dia buka baju dengan seluar sekolah dia depan aku. Cuma pakai spender jer. Aku rasa macam tak boleh nak kawal diri bila tengok dia macam tu geram jer.

Aku baru nak raba spender dia, dia nak pergi toilet sakit perut pulak. Dia pergi toilet dalam bilik aku jer. Aku tunggu jer atas katil.

Dia panggil aku minta tuala sebab spender dia dah basah pula kena air. Aku suruh jer dia keluar bogel tapi dia taknak so aku buat jer tak tahu sampai dia keluar bogel. Aku tengok jer dia bogel sambil gosok seluar aku sebab konek dah stim.

Dia nak ambik seluar yang aku bagi tapi aku tarik dia terus duduk sebelah aku. Aku saja tanya dia boleh tak nak pegang, dia pun bagi. Aku terus pegang dia punya. Tengok muka dia relaks jer.

Aku tanya dia pernah melancap tak. Dia kata tak pernah, air mani pun tak keluar lagi. Aku ajak dia main tapi dia diam jer.

Aku berdiri terus bogel depan dia. Aku suruh dia buka mulut terus jolok dalam mulut dia. Dia pun kulum konek aku. Bila dia dah puas kulum konek aku, aku melutut depan dia kulum konek dia belum stim lagi.

Aku kulum sampai konek dia stim. Bila dia dah stim aku suruh dia baring terus kangkang, aku jolok dia slow-slow sebab ketat lagi sakit. Muka dia tahan sakit jer.

Dah jolok dia aku pula terus pancut kat badan dia. Dia belom pancut lagi, aku kulum konek dia sampai dia kata nak pancut, aku biarkan jer konek dia kat mulut aku, dia pun pancut dekat dalam mulut aku dapat rasa air mani pertama dia dengan teruna dia. Memang sedap.

Bila dua-dua dah pancut, kitorang tengok jam baru pukul 10 pagi, baring kejap terus tertidur. Aku pun sedar dari tidur raba-raba sebelah takda orang. Konek aku rasa geli jer, tengok dia tengah kulum konek aku.

Aku pun terus duduk, lepas tu dia duduk atas konek aku. Dia pun henjut badan dia atas konek aku. Aku cium mulut dia main lidah dengan dia. Memang sedap sebab dia hensem dah lah comel lepas tu putih pulak tu.

Bila nak jilat puting dia wangi jer badan dia walaupun dah berpeluh buat aku lagi stim. Aku masa jolok dia memang dah tak tahan tak sempat nak keluarkan konek dah terpancut dekat dalam lubang dia.

Dia pun pancut dekat badan aku. Tengok jam dah pukul 5 petang kitorang masuk bilik air mandi sama-sama. Aku gosok sabon dekat konek dia.

Dia pun ambik baju sekolah dia tak sempat dia nak pakai aku terus angkat dia bawa ke tingkat bawah. Aku duduk atas sofa, dia berdiri depan aku, aku pakai kan dia seluar dengan baju. Dia pun siap-siap nak balik rumah.

Sebelum buka pintu aku pun peluk dia sambil cium bibir dia. Lepas dari kisah main, dia balik sekolah dengan aku selalu nak lepak kat rumah aku. Cuma main ringan-ringan jer melancap sama-sama. Tapi sekarang dia pun dah pindah ke asrama so susah nak jumpa cuma dapat video call jer.

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit