Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Abang Indon Sado

cerita-gay-abang-Indon-Sado

Nama: Zafri

Umur: 

====

Nama aku zafri. Aku ni sukakan lelaki sejak umur 12 tahun lagi. Ini pengalaman yang aku nak ceritakan. Kisah ni berlaku semasa umur aku 15 tahun.

Suatu hari, jiran aku ade buat renovated rumah die. So,dia ade upah pekerja indon untuk siapkan rumah nya.jenis aku ni suka tengok lelaki berbadan sasa.

Aku ada minat pada seorang mamat indon Yang kerja kat rumah jiran aku ni,nama dia Rafi.umur dia dalam 24 mcmtu,dia sado sgt,hensem, sexy,bila dia nak kerja mesti dia bukak baju dia,so nampak lah ketulan sixpack dia,

Nak dijadikan cerita,

Suatu hari, aku balik Dari sekolah ,dia panggil aku Dan dia mintak tumpang tidur rumah aku sebab motor dia rosak San kawan ii dia dah balik. Kebetulan mak ayah aku riada di rumah sebab pergi bercuti di Thailand. So dalam hati aku dah seeonoo dengan yang dia nak tumpang tidur rumah aku.hari nak semakin gelap, puas bersembang, dia Kata nak mandi, jadi aku ambik tuala Dan dia pon pergi mandi.bila aku nak pergi dapur tu ternampak sepender dia betul ii kat katil aku tersidai Jadi,aku pun masuk ke dalam bilik Dan ingin bau bauan yang mengkhayalkan aku sampai konekku mengeras.dalam tak sedar dia pon dah masuk bilik tengok aku sedang syok cium sepender. Aku terkejut. Malu pon ade.

“Ngapain kamu?”

“He he…ingat kan spender saya Tadi tu yang saya nak bau je spender ni dah pakai ke belum.he he…..”

Dia terus ambik spender dia Dan pakai depan aku.lepas dia pakai tu dia cabut tuala dia Dan lap muka dia pakai tuala tu.memang nampak lah bonjolan konek die.besar gila…

“Besar nya kontol kamu Mas….”

Dia hanya tersenyum paduku membuatkan aku cair.

“Zafri,bisa gak Kali mas pakai sepender ja

Di rumah?baju Masa basah lah.”

Tanya Masa Rafi.

Aku pon berbunga hati bila dengar pasal dia nak pakai sepender je kat rumah….dia dduk kat ruang tamu sambil tengok TV. Sementara aku sedang nak mandi.dalam perjalanan nak ke dapur tu.tuala aku londeh betul ii depan dia ,Jadi memang nampak lah konek aku yang dah mengeras.

“Besarnya kontol mu zafri”

“Ehhh takda lahhh”

Aku pon cepat ii pergi ke bilik mandi.time nak tidur tu.aku pon tengok dia dah lena tidur di bilikku tidur bersama. Tangan aku pun perlahan ii merayap kat Dada nya sampai ke perutnya.aku beranikan dia nak seluk konek nya.bila aku dah seluk konek nya Tiba ii mengeras Dan aku isap perlahan ii takut dia terjaga aku usap,aku belai ii,sampai aku dah tak tahan lagi, aku bukak spender nya Dan aku terus kulum konek nya yang besar Dan panjang tu.time aku kulum konek dia,dia terus pegang kepala Ku Dan henjut keatas Dan kebawah….

“Ahhhhhhhhhhhhh enak!!!!!”

Makin laju dan kedalam makin kuat.

“Ahhhhhhhhhh ahhhh ahhhhhhh”

Dalam beberapa minit tu dia dah nak pancut.

“Zafriiiii mau keluar ini………”

“Yaaaaaaaaaaaaaa”

Pressssssss…..cecair likat Dan payau masuk tekak ku.

Dia terus terkam konek Ku yang dah mengeras Dan dia lancap kan.

“Ahhhhhhhhhhhhhhhh sedap nya……”

Dia terus masuk ke dalam mulut nya Dan cakap enakkkkk!.dia jilat telur aku syok gila malam tu,

“Ahhhhhhhhhhhhhhhh mau pancut ni Mas!!!!!!!”

Dia punya sedap tu sampai kejabg kaki Ku dibuatnya ……lepas dah pancut dia terus tonggeng kan aku Dan jolok aku dengan perlahan..sakitnya sampai menitik air mata aku.makin lama makin laju sedap jugak lama ii

“Ahhhhhhhhh sakit!!! Ahhhh ahhh ahhhh ahhhhhhh wahhh ahhhhhhh ahhhhhhh ahhhhhhh” Henjutan nya membuatkan katil aku bergoyang dengan kuat..

Henjutan nya memang memuas kan …

Dia keluar kan batang nya Dan lancapkan kat muka aku Dan keluar dengan lagi.panas kena muka aku tapi puas malam tu.. Kami berdua kepenatan Dan tertidur sampai esok pagi.

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit