Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Abang Ipar

cerita-gay-abang-ipar

Kiriman: Jazim

====

Ni memang pengalaman real untuk aku. Kisah ni bermula masa umur aku 16 tahun. Aku ada sorang abang ipar yang memang aku sayang sangat-sangat. Namanya Mansor. Pada awalnya tak wujud lansung rasa songsang terhadapnya. Namun, takdir dah tersurat.

Kakakku baru sahaja meninggal ketika itu. Mereka dikurniakan 2 orang anak lelaki yang berumur 5 dan 7 tahun. Abang iparku tiada saudara-mara yang tinggal berhampiran. Jadi aku disuruh ibu untuk tinggal bersamanya bagi membantunya menguruskan anak-anaknya ketika abang iparku bekerja. Dia seorang pembeli getah dan sawit. Memang seharian sibuk. Kebetulan sekolah ku bersebelahan dengan anak-anak saudaraku, maka senang urusannya.

Dirumah ada satu tabiat abang iparku yang agak menjengkelkan ku pada awalnya. Dia suka berspender dan tak berbaju berjalan-jalan di dalam rumah. Hampir semua spendernya berwarna putih dan biru. Maka, bonjolannya mudahlah dilihat. Anak-anak lelakinya memang dah lali dengan kelakuan bapa mereka maklumlah masih kecil. Tak dinafikan abang iparku memang agak hensem dan sedikit berisi. Punggungnya bergetar-getar dalam spender bila dia berjalan. Mulanya aku tidaklah kisah sangat akan hal itu sebab aku sendiri dah terikut dengan tabiatnya. Maklumlah di rumah itu semuanya lelaki. Spender yang aku pakai pun diberi oleh abang iparku dari stok lama yang dia dah tak muat nak pakai. Usia itu saiz pinggangku cuma 28.

Makan minum memang kami bergilir-gilir sediakan. Abang iparku sangat rajin, jadi takdelah susah mane aku duduk dengannya. Anak-anak sedara pulak pandai mengikut kata. Cuma membasuh baju aje yang selalu aku buat. Guna mesin basuh auto, lagilah mudahnya. Pendek kata kehidupan keluarga abang iparku ini memang agak senang. Aku ni menumpang ajelah.

Walaupun begitu, ada ruang kosong yang dapat aku rasa dari abang iparku itu. Manakan tidak, usianya baru menjangkau 35 tahun. Tiap malam selepas anak-anaknya tidur di bilik, dia akan menonton vcd porn sambil melancap. Aku beberapa kali terjaga malam dan perasankan hal itu saat terdengar desahan dan keluhan nikmat darinya yang khusyuk menonton aksi-aksi menghairahkan. Aku cuma mengintai dari celahan daun pintu yang renggang. Keesokkan harinya, pasti spender putihnya tersibai di tepi sofa dengan kesan cum. Akulah yang menjadi mangsa mengutipnya untuk dibasuh. Lama kelamaan aku jadi pelik dengan diri-sendiri akibat selalu mengutip dan terbau spender yang jadi cum-rag. Yes, aku jadi berani dan sangap untuk mencium baunya dengan lebih dekat. Tak sangka perbuatan ini akhirnya menaikkan ghairah jantanku. Koteku mula teransang dan dah pandai menegak keras padu. Sambil aku membayangkan tubuh abang iparku yang sedang melancapkan kotenya. Oh, saiz kotenya jugak boleh tahan. Semua itu buatkan aku jadi tak menentu. Apa dah jadi ni?

Pada suatu tengah malam. Aku terbangun dari tidur kerana dahaga. Aku menuju ke dapur untuk minum. Aku dapat lihat abang iparku masih belum tidur menonton vcd porn sambil lampu ruang tamu digelapkan. Ketika aku melangkah untuk masuk semula ke bilik, dia menegurku. “Belum tidur lagi ke Jaz? ”
“Dahaga”, balasku.
“Jomlah tengok citer dengan abang”
“Citer apa tu?”
“Citer best”

Aku pun merapatinya. Cam biasalah dia berspender putih kegemarannya. Adengan ranjang itu buatkan spendernya membonjol. Steam benar gayanya tu. Aku duduk di sebelahnya memerhatikan tv dan juga tangannya yang sedang menyeluk spendernya yang kulihat dah ada pre-cum. Bau badannya memang buat aku resah. Aku bagi alasan dah mengantuk. Terus aku masuk ke bilik. Di bilik aku menanggalkan pelikat yang ku pakai hanya berspender seperti abang mansor. Di katilku aku membayangkan segalanya. Aku mula menyeluk spenderku dan mengelus lembut koteku yang dari tadi mengembang padu, panas dan meronta untuk dilayan. Aku dah tak tahan dan mula melancap. Bukannya aku tak biasa melancap, tapi kali ini amat syok. Aku menanggalkan spenderku dan bogel. Bau jantanku pada spender itu aku hidu berulang-ulang walau tak sama baunya dengan bau abang mansor. Berdas-das malam itu aku keluarkan dan terasa amat puas. Mula timbul keinginan yang lebih lagi jika dapat melancap sambil menghidu spender abang mansor pula.

Aku tak menunggu lama. Keesokkan pagi hari cuti. Aku tidak ke sekolah. Selepas abang mansor keluar, cepat-cepat aku kutip spender di tepi katil biliknya. Hari ni warna biru royal. Penuh kesan cum. Aku menghidunya sepuas hati dan melancap terus. Aku berbaring di katil abang mansor. Sangat nikmat perasan itu tanpa aku sedar abang mansor sedang memerhatikan dari pintu bilik. Dia menegurku.
“Hai, Jaz cam sangap je?”
Aku tersentap dibuatnya sambil spendernya masih dihidu, sebelah tangan memegang kote yang terpacak keras.
“Errrr… sori bang, tak tahu abang belum pergi kerja”, ujarku.
Dia hanya tersenyum melihatku. Aku terus mencampakkan spendernya ke dalam bakul dan keluar dari situ. Ketika melalui abang mansor di pintu, dia sempat meramas koteku.
“Hish, dah pandai main kote ye?”

Aku malu teramat. Tapi rasa best pulak diramas abang mansor tadi. Kalau aku mintak untuk ramas kote dia nak kasi ke?
Pertanyaan itu aku simpan dan mengharap sesuatu yang baru. Hihi… biarlah masa yang menentukan.

-BERSAMBUNG-

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit