Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Abang Pengawai Bank

abang pegawai bank

Nama: Fadzil

====

Aku Fadzil umur aku 23 tahun aku tingal di Johor Bahru.. Pada masa tu aku berkerja sebagai Acc pengawai bank.. Pada mulanya.. aku berkerja di pejabat saja.. tapi disebabkan aku ni masa baru.. bos aku suruh aku pergi mintak tunjuk ajar dekat pegawai bank yang dah lama kerjalah.. Aku pon ikotkan jelah.. pada mulanya.. aku diajar oleh Kak su.. dia ok.. tapi dia mengandung.. dah 8 bulan tungguh hari je nak beranak.. So aku pon sementara je dengan dia.. lepas ni aku akan dia ajar oleh orang lain.. tak tahulah sapalah.. huhu tapi kak su kata orang yang akan ajar aku lepas ni.. agak garang.. adohh.. Dalam kepala otak aku kata matilah aku lepas ni..

Ke esokkan harinya.. orang yang baru tu pon panggil aku… nama dia Abang Rizuan.. umur dia 25 dia dah kahwin.. dua tahun tapi tak ada anak lagi.. dia ni agak kemas orangnya… dari kepala sampailah ke kaki.. dok sempurnah.. oklah disebabkan dia ni Hensem.. aku pon dok mula suka curi2 tengok muka di a..

Pada masa tu hari khamis.. dalam pukul 3 lebih petang.. Abang Rizuan ajak aku minum kopi.. aku pon on je.. dia pon kata naik kereta abang je.. aku pon ikotkan jelah.. naik je kereta dia.. perh.. Dia pakai seluar slit.. seluar office tu.. padu beb.. konek dia dari seluar tu boleh nampak. Konek aku pon mula mengeras.. haha.. sedapnya kalau dapat isap ni haha dalam otak aku kata..

Abang Rizuan pon memandu macam biasa.. Tiba2 Abang Rizuan kata Fad.. pernah isap konek tak.. Ahh aku pon terkejut dengar Abang Rizuan kata.. Ahh.. tak pernah bang.. Lepas tu dia kata.. Abang tengok Fad ni… lagi tadi tengok konek abang je… Fad nak rasa ke.. alah kita berdua je dalam kete ni.. cepatlah.. dia pon tarik tangan aku letak dekat konek dia… perh.. konek dia dah mengeraslah haha.. panjang dok.. dia buka zip seluar dia.. nampak seluar dalam dia yang warnah putih tu… besar siak.. konek dia.. dia tolak kepala aku ke konek dia.. aku pon isaplah..

Perh.. Air mazi dia banyak keluar.. abang rizuan.. mengerang.. kesedapkan.. Aha aha.. lagi fad.. lagi.. sedap.. tiba air mani dia pancut dekat mulut aku.. aha.. fad.. aha sedap.. rasa masin2 kepanasan.. aha sedapnya.. Haha sok sambung ekkk.

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit