Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Blowjob di Sekolah

Blowjob_di_Sekolah1

Kiriman: Max Melcom

Umur: 18 Tahun

====

Ini merupakan kisah sebenar yang pernah aku alami. Mungkin ini tak semenarik pengalaman orang lain tapi ini pengalaman aku sendiri.

Aku merupakan pelajar tingkatan 5 (tak perlu tahu sekolah mana) iaitu tahun lepas 2017. Kehidupan aku seperti biasa. Bangun pagi pergi sekolah dan kena stay kat sekolah sampai pukul 4 sebab ada kelas tambahan. Memang penat ahh. Takda masa nak rest langsung!

Okay berbalik kepada topik kita. Aku ada seorang member. Dia ni pakwe kepada bestfriend aku sendiri. Nama dia Anton. (bukan nama sebenar) Dia dah jadi pakwe kawan aku agak lama jugak. Tapi aku tak rapat dengan dia macam aku rapat dengan pakwe pakwe member aku yg lain. (member aku majoriti nya awek awek)

Aku mula rapat dengan Anton sebab member aku ni ada krisis dengan dia. Mrmber aku ni minta tolong aku untuk settlekan masalah mereka berdua. Aku on ja. ‘Member’ kan?

Aku pergi la chat si Anton ni. Tanya apa masalah mereka berdua. Dia ceritakan semuanya kepada aku. Pastu, aku nasihat lah dia sikit berdasarkan pengalaman aku sendiri.

Kita orang bosan dan tukar topik.

“Kau pernah kena main dengan orang lelaki ke sebelum ni? HAHAHAHA gurau gurau”

“Takda lah. Gila ka apa” dia jawab aku.

Aku memang tahu kisah sebenar dia. Tapi aku saja nak test dia ni jujur ke tak. Aku ada la paksa dia mengaku dan akhirnya berjaya!

“Okayla aku mengaku aku pernah. Tapi kau jangan bagitau makwe aku pulak.”

“Buat apa aku nak bagitau dia? Aku dapat apa kalau aku buat camtu?”

Perbualan kami agak rancak. Dia ceritakan semuanya kepada aku. Agak stim jugak ahh dengar cerita dia. Mana tak nya. Dia cerita dari A sampai Z. Fuhhh!

Aku uji dia lagi.

“Kalau ada blowjob kau, kau nak ke?”

“Eh, serious ke”

“Serious ahh”

“Kat mane?

“Sekolah la. Kalau tempat lain aku memang tak boleh pergi”

“Ok set. Bila?”

“Esok ahh”

Keesokan harinya…..

Memandangkan minggu tu minggu exam, jadi kita orang balik awal. Jadi banyak masa la lebih. Dia tunggu aku kat kelas.

Aku pergi la kat kelas dia. Aku tengok dia tengah tunggu aku. Bukan main semangat lagi dia. Awkward jugak ahh masa tu. Takut pun ada.

Aku pergi la kat dia. Aku tanya bila nak mula? Dia beri isyarat untuk aku bukakan zip seluar dia. Tengok tengok dah stim! Dah ada awek tapi stim dengan lelaki HAHA

Besar jugak konek mamat ni. Tapi bengkok. Dia ni sama umur aku. Cuma kelas je beza. Terkejut jugak tengok konek dia panjang dan besar camtu. Aku punya tak camtu.

Aku terus hisap la batang dia. Aku dah biasa jugak bab bab menghisap ni sebab sebelum ni pernah hisap aiskrim HAHAHA

Sekali sekali tu aku tengok juga muka dia. Wuihh stim gila dia. Layu ja mata macam mata penyu.

“Sedap tak?” dia angguk jak sebab tak mampu nak jawab.

Aku hisap la sampai dia pancut. Banyak jugak air mani dia. Terasa panas mulut aku bila dia pancut kat dalam. Aku apa lagi. Telan jela. Sedap jugak wehhh.

Pastu kita orang kemas kemas dan balik memandangkan masa tu dah pukul 4 petang. Takut pulak dikunci oleh pakcik guard.

Dalam masa balik tu, aku tanya dia.

“Sedap tak aku hisap?”

“Power bro!”

“Nak lagi tak?”

“Bila?”

Wuihh tak menolak langsung! Tuk lah pengalaman pertama aku menghisap konek lelaki straight.

Tapi sekarang ni kita orang dah tak rapat sebab ada krisis. So, aku lama la dah tak menghisap ni. Mungkin suatu hari nanti aku akan dapat konek yang lebih besar kot? HAHAHA

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit