Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Cerita Baik di Hujung Minggu

cerita baik di hujung minggu

Hari ini hari minggu.

Seperti biasa aku hanya duduk di rumah sahaja.

Malas nak keluar ke Kuala Lumpur seperti masa dulu, tambahan poketku tengah kosong.

Oleh kerana rasa bosan aku pun tengok VCD lucah yang baru aku beli.

Tiba-tiba pintu rumah ku di ketuk orang.

Bila aku buka kelihatan Azam kawanku tersengih di daun pintu.

boring-lah duduk rumah.” Katanya.

Aku mempersilakannya masuk.

Hati ku bergetar pabila melihat susuk tubuhnya yang tegap dan berotot di sebalik baju hitamnya yang ketat membaluti tubuhnya.

Azam memang seorang ahli sukan.

Tidak dinafikan susuk tubuhnya memang menarik tambahan lagi raut wajahnya yang tampan bak actor Brad Pitt.

Terutama masa dia bukak baju dalam filem Meet joe Black.

Pergh.

merangsang naluri seks ku.

Azam hari itu memakai seluar jean ketat menampakkan punggungnya yang kekar dan kemas.

Sekali lagi merangsang nafsu ku.

Aku cuba mengawal perasaanku yang membara.

Berhati-hati agar dia tidak perasan yang aku sering memandang tubuhnya dan pungungnya.

Memang sejak dari kecil lagi aku tertarik pada lelaki terutama lelaki yang menonjolkan sifat kelakiannya.

Lelaki yang tampan.

Tegap dan berpunggung lawa.

Azam memiliki segala yang aku impian.

Tapi kian lama perasaan itu ku pendam sahaja.

Tiada siapa yang mengetahui perasaan itu hanya ku sahaja.

Aku menutup rahsia itu kemas-kemas walaupun hati ini sering bergelora tatkala melihat lelaki tampan.

Kawan-kawan di sekelilingku juga tidak mengsyaki apa-apa kerana luarannya aku agak manly.

Bersifat lelaki tulen dan bermisai.

Azam memang selalu berkunjung kerumahku, jadi dia sudah biasa dengan keadaan sekeliling.

Apabila dia masuk kebilik bujangku dia melihat cerita lucah yang berputar di tv.

aku terlupa untuk menutupnya tadi.

“cerita baik ni” ujarnya sambil tersenyum padaku.

Senyuman yang benar-benar mengetarkan perasaan.

Azam terus menumpukan perhatiannya pada cerita lucah tersebut sambil aku sesekali mencuri pandang susuk tubuhnya.

Tiba-tiba Azam membuka bajunya”panas katanya”.

Aku hanya mengangguk.

Memang cuaca hari itu agak mendung.

Nafsuku memuncak apabila melihat bulu dadanya yang lebat menghiasa dadanya yang tegap dan bidang.

Otot-otot pada lengannya menonjol.

Aku mengundurkan diriku kebelakangnya, dengan cara ini aku dapat menjamu mataku dengan lebih bebas.

Melihat susuk tubuhnya yang berotot kekar dan tegap.

Sesekali ku lihat dia memasukkan tangannya ke dalam seluarnya, mungkin membetulkan senjatanya yang mula mengeras.

Sesekali ku lihat dia mengosok-gosok senjatanya didalam seluarnya.

Jujur aku dah tak tahan lagi, perasaan maluku tika itu sudah hilang.

Terus ku cium bibirnya yang merah.

Ku cium pipinya dan pelahan-lahan menjalar ketengkuk-nya.

Azam terperanjat.

Dia merenungku dengan renungan yang sukar dimegertikan membuatkan aku tertunduk malu.

aku tak tahu mahu letak kemana mukaku tika itu.

Aku hanya mampu menundukkan mukaku dan memejamkan mata.

Tiba-tiba ku rasa daguku di pegang orang.

Aku masih malu untuk membuka mata, mulut-ku di cium dan ada lidah bermain-main di bibirku.

Aku buka mata.

Aku lihat Azam menguntum senyuman.

Aku balas kucupan Azam itu.

Bibir kami bertaut.

Azam sememangnya hebat dalam berkucup.

Lidahnya bermain-main lidah ku membuatkan aku kelemasan.

Lemas dalam kenikmatan.

Aku mula memainkan perananku sepertimana aksi Video lucah yang pernah ku tonton.

Aku cium pipinya.

Aku cium belakang telinganya membuatkan Azam mengeliat kegelian.

Dia mendengus kenikmatan,

mengerang dalam keasyikan.

Kucupan hikmat ku terus menjalar ke puting dadanya, ku nyoyot dan ku sedup seluruh dadanya yang kekar berotot.

Seterusnya perlahan-lahan menjalar kepusat dan bawah pusat.

Aku menanggalkan seluar jean.

Dan kini Azam hanya tinggal seluar dalam warna putih.

Aku belai anunya yang terasa tegang di balik seluar dalam putihnya.

Ku belai, ku cium dan ku gosok lembut.

Azam mengeliat kenikmatan.

Ku tanggalkan seluar dalam itu.

Nah..

Sekarang terpacak megah senjata Azam yang panjang dan besar.

Tanpa membuang masa terus ku jilat senjatanya dan ku hisap seenaknya.

Sesekali lidah ku menjilat hujung senjatanya yang bak cendawan bukit itu.

Air mazi mengalir pelahan tapi tak ku endahkan terus ku hisap.

Azam tenggelam dalam kenikmatan, mengerang dalam kehebatan permainan lidah ku.

Senjata Azam yang besar itu penuh dalam mulutku.

Sambil mulutku terus menyoyot senjatanya, tangan kasar Azam liar menanggalkan butang bajuku.

Perlahan-lahan bajuku tertanggal.

Kali ini Azam pula bertindak agresif.

Dia menyoyot puting susuku dengan kuat sehinga berbekas.

Aku terasa sakit namun sangat nikmat.

Nikmat yang tak mampu ku gambarkan dengan kata-kata.

Azam menanggalkan seluarku.

Dia terus menghisap senjata ku yang sudah lama basah menanti hisapan keramat mulut lelaki yang sasa dan tegap.

Aku mengeluh kenikmatan.

Azam memusingkan badan ku membuatkan aku terlentang.

Dia terus menjilat punggungku seenaknya.

Azam menjilat hingga kepangkal duburku.

Tidak cukup dengan permainan lidahnya.

Azam juga menghisap dan mengigit dengan manja.

Kesedapannya hanya tuhan saja yang tahu.

Sambil bermain-main senjatanya yang tegang di pangkal duburku, azam sesekali mencucuk jari telunjuknya ke dalam duburku itu.

Setelah beberapa kali di cucuk, Azam terus memasukkan senjatanya ke lubang keramat ku.

Senjatanya yang besar dan panjang itu pelahan-lahan memasuki lubang duburku.

Mula-mula kurasa sakit tapi lama kelamaan ku rasa nikmat.

Nikmat yang amat sangat.

Terutamaketika Azam menghentak senjatanya dalam-dalam kedalam lubang duburku.

Aku tidak tunggu diam.

Sesekali ku kemut batang hikmat itu membuatkan azam mengerang kenikmatan.

Dayungan Azam semakin kencang.

Semakin hebat dan semakin membara.

Hampir 15 minit kami bertarung dan akhirnya ketitik nikmat kemuncak.

Azam mencabut senjatanya dan memancutkan air maninya ke atas punggungku.

Air putih itu meluncur laju menerjah punggungku yang montel dan tembam itu.

Air putih itu membuak-buak membasahi punngungku.

Azam terus mengosok punggungku yang sudah dibasahi air mani.

Sesekali dia menjilat manja punggungku membuatkan aku mengeliat kenikmatan.

Memandangkan air maniku belum keluar.

Azam terus menhisap senjataku dan melacapnya.

Dikulum dan di sedupnya dengan kuat.

Tak sampai tiga minit aku terasa sesuatu menunjang dalam senjataku tanda air mani ku akan keluar tidak lama lagi.

Masa tu senjataku masih dalam mulut Azam.

“Dah nak keluar”

Jerit ku perlahan.

Azam tidak mengendahkanya.

Terus di nyoyotnya senjataku dengan rakus.

“Ahhhh ” jeritku.

Dan air mani ku pun terpancut dalam mulut Azam.

Azam terus menghisap dan menelan nya.

Walaupun air maniku sudah habis keluar, senjataku masih dalam mulutnya.

Kelihatan air mani ku meleleh mengalir dari mulutnya membasahi dagunya.

Aku mengambil tisu dan ku lap dagunya yang basah.

Terus ku belai rambutnya yang hitam itu tanda bertapa nikmatnya aku petang itu.

Azam membisikkan sesuatu di telingaku

“Jo sangat hebat” katanya.

Aku tersenyum girang atas pujian itu.

Dan perlahan-lahan bibir kami bertaut.

Hari itu dua kali kami melakukanya.

Dan kami berjanji untuk mengulanginya lagi pada hari-hari yang lain dan hari itulah juga detik keramat hilangnya teruna kelakianku.

namun begitu aku tidak pernah menyesal kerana aku puas.

Puas dengan kenikmatan itu.

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit