Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Dunia PLU

cerita-gay-dunia-plu

Kiriman: Wann

====

Hello Guys,

Selamat sejahtera dan semoga bertambah sihat. Hari ni aq terima kasih dekat kawan aq yang aq tabur jasa punya banyak tapi akhirnya aq dibalas tuba.haha. macam sensitif sangat pulak dah. haha. Jgn risau, dunia PLU biasa berlaku stabbing back.Tapi jgnlah cuba buat. Boleh musnah hubungan tu.haha

Ceritanya macam nilah lebih kurang. Sebelum tu, aq sebenarnya dah penat hidup asyik jadi mangsa serangan jew. haha Tapi yang peliknya aq tak pulak fikir nak balas. Ni yang aq kalah dengan diri aq. Sekadar mulut sumpah seranah biasalah kan. Tapi hakikatnya, nak balas secara perbuatan atau percakapan di depan atau di belakang orang yang ‘buat’ kita, tak mungkin berlaku.

Apa aq nak cita ni, haha. Sebenarnya aq hari ni bapak strees.. Sampai menusuk kalbu.Bayangkan ada sorang kawan lelaki aq ni memang budak baik, kaya dan profesional lah gayanya. Malangnya apabila aq pergi satu majlis terserempak pulak dengan dia dalam majlis tu. Yang tu aq tak heran sangat dan aq dah start nak gembira lah. Tiba2 tak sempat nak gembira jadi stress sampai ke hati. Puncanya kawan aq datang dengan budak lain ke majlis tu, bukan dengan “AQ”. Sedih gila aq, punyalah aq ws dia nak pergi ke majlis tu dengan dia, tapi bila aq datang sorang2 tengok dia dah ‘berteman’. Bapak deep down punya heart breaking! Masa majlis selesai, aq pon pura2 buat gembira bila jumpa dengan dia, yang sakit hati lagi budak yang sorang lagi tu pun kawan aq juga. Dua dua aq ada hubungan (bukan seks). Kira rapat jugalah. Ni nak buat macam mana?

Ok2. bertabahlah wahai AQ. haha. Aq pura2 buat gembira tanya khabar 2 ‘ekor’ nih.. geramlah sangat. Sembang macam biasa. Dahlah aq makan sorang2 dkt majlis tu. Jenis aq ni aq suka layan orang yang aq nak ‘approach’ je. Yang tak de dalam senarai aq, buat biasa jelah. bukan nak sombong tapi aq nak bagi yang terbaik sekadar kemampuan aq kepada ‘the selected one’..macam tulah lebih kurang.

Sambung balik cita, bila tengah makan 2 ekor ni pun dtg ‘menghadap’ aq lah. Aq pun sapa diorang sambil salam dingin dan paling tak boleh blah 2 ekor nih bapak mesra depan aq.. Huh tercabar keimanan aq. RAsa nak bagi jew 2 ekor nih. Dah marah biasalah. Hati jangan cakap, punya menyumpah 2 ekor nih. Dalam hati kata ” kau 2 orang ni kan kawan aq, apasal kau meminggirkan aq’. Aq bapak sedih! tuhan dia tahulah. CUma last masa makan tu aq terpaksalah blah dulu, sebab tak tahan tengok kemesraan 2 orang nih. Aq bagi alasan lah nak balik tidur penat. Tak pernah aq rasa ‘feeling betrayal’ ni. Yang sedih aq pernah tidur sekali dengan salah seorang dari 2 ekor tu.haha. Mana tak sakit hati, kau buat aq macam orang tak de maruah. Boleh mesra gelak dengan orang lain yang kau tak tahu lagi hati budi dia mcm mana.haha

Sepanjang perjalanan balik tu, aq menginsafi diri aq, aq buat salah apa kat diorang ni. Sampai macam berpakat nak bagi aq sakit hati. Yang ada aq buat ialah memberikan kebaikan pada diorang je. Mungkin kebaikan aq ni dianggap keji dan jahat di sisi mereka. Habis nak suruh aq bagi kejahatan baru nak anggap sebagai kebaikan?haha.Sorilah aq terpaksa cita kat sini, Bukan niat aq nak paksa orang baca sangat pun. Tapi inilah realiti yang dunia PLU perlu alami. Sambung balik,dalam perjalanan balik macam2 aq fikir, apa salah aq, yang sampai hati diorang hancurkan hati aq. Aq bukan jenis yang touching pun, tapi benda ni berlaku tanpa aq duga. Memang terus serang hatilah. haha.

Lagipun aq punyalah berusaha nak bagi masa dekat 2 ekor ni pada masa aq tak ada masa sebenarnya. Pengorbanan aq ni langsung tak dianggap mulia di sisi mereka.Aq suka keluar dengan style one on one..Ramai2 tak minatlah sebab disturbing punya.sorang nak sembang ni sorang nak sembang lain. haha. Aq cuma bagi masa dkt orang yang aq suka je.Dan sambung balik, di penghujung perjalanan aq dari majlis tu, aq memang dah sumpah lah tak nak lagi buat hubungan dengan 2 ekor tu lagi. Aq nak cari lain pulak. Korang memang tak bersyukur dengan apa yang aq bagi dan buat baik dkt korang. Aq sanggup puji korang depan orang lain, dan pertahan korang depan orang lain. Tapi korang sanggup pinggirikan aq tanpa aq sangka korang tergamak nak buat kat aq macam ni. HAha. Dan lepas ni, aq harap sangat aq akan jumpa dengan orang yang buat baik lebih dari apa aq buat kepada dia. Tapi buat jahat janganlah.Terima jelah kan.

Ada masa lagi aq sambung lah.tq GUYS.

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit