Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Fetish Kain Pelikat

cerita-gay-fetish-kain-Pelikat

Nama: Rudy

====

Aku Rudy. Aku ni memang stim sangat tgk lelaki pakai kain pelikat. Tak kira siapa pon. Tua @ muda janji kain pelikat ada bau masam aku jadi gila jadinya. Kini aku stim tengok Pak Mail ni. Tengah2 malam kalau panas ja, dia mula pakai tuala. Sambil dok isap rokok, perhati keliling pinggang. Satu hari aku sapa lah dia. Aku dengar cerita, dia ni minat bontot gak. Ada chance ni. Aku pon lama tak dapat isap butoh ni. Pak Mail sorang ja? Mmm.. Panas la malam ni. Kak Nah keja ka? Ya.. Keja malam. Ni ada peluang baik. Malam2 cam ni kena kopi kuat, best gak. Kau ada ke kopi tu? Ada satu peket, Pak Mail nak ka? Nak jugak. Aku bagi sepeket kat dia. Minum sekali ngan saya. Satgi butoh aku keras, nak cari lubang sapa? Alehhh.. Pak Mail, kalau nak bontot saya, kita on ja.Kau ni memang boleh tungging bontot kat aku? Lama aku tak dapat bontot. Tiba2 batang aku keras. Pak Mail perasan tgk batang aku. Masuk dulu. Aku bancuh kopi kuat dulu. Pak Mail salin kain. Butoh aku terpacak lagi keras. Aku tgk kau ni stim sangat ni. Nak batang aku ke? Lama tak dapat jolok bontot ni. Aku nampak Pak Mail juga tegang batangnya.

Mari masuk dalam bilik. Kak Senah kau bukan ada. Aku lebih berdebar rasa kalau dapat hisap butoh Pak Mail ni. Aku pon lama syok tengok bontot kau. Tak sangka kau memang jenis yang suka batang. Nahhh.. Tunggu apa lagi.. Isap lahhh. Aku terus isap batang Pak Mail sampai ke lubang jubor dia. Pak Mail mendengus tanda stim. Buka seluar kau, aku nak jolok bontot kau. Kau nak ke batang aku ni? Siapa tak nak. Jolok la sekarang.. Stim ni. Pak Mail terus hunus batangnya. Sedapp sangat Pak Mail. Kalau aku tahu dari dulu, dah lama aku jolok bontot kau tiap2 minggu. Hayun kuat lagi Pak Mail.. Stim sangat ni.Ok sayanggg… Ahhh…. Nak pancut nii. Pancut dalam jangan buang kat luar. Ahhh… Sedap jubor kau ni. Esok aku nak lagi. Best la bontot kau ni. No hal. Janji bagi saya kain masam tu. Saya nak guna cium untuk melancap. Nah ambil ni. Aku terus capai sambil melancap. Sedapnya bau masam kain Pak Mail. Berdesup air aku terpancut atas kain Pak Mail. Puas tak? Aku angguk tanda puas air aku keluar.

Esok jangan lupa, aku nak lagi. Saya pon nak juga. Saya tak nak lepas batang Pak Mail… Sayang Pak Mail….

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit