Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Hilang teruna umur 5 tahun

Cerita-Gay-Hilang-Teruna-Umur-5-Tahun

Kiriman: Ayin

Umur: 26 Tahun

====

Cerita ni berlaku pada tahun 1997, umur aku pada waktu tu 5 tahun. Aku membesar di kawasan flat kerajaan. Family aku ni besar, aku anak ke-5 dari 6 beradik dan nenek aku tinggal bersama dengan kami dan kami bukan dari keluarga bermasalah.

Waktu ayah dan mak aku pergi kerja, aku tinggal bertiga bersama dengan nenek dan adik bongsu tapi pagi aku kene pegi taska tak jauh dari rumah.

Bila tengah hari, aku ni bukan jenis suka duduk rumah dan biasanya akan keluar ke taman atau merayap sekitar kawasan seorang diri. Pada masa tu, aku anggap semua orang dalam dunia ni baik jadi aku memang tak takut dengan orang, yelah budak 5tahun apa tahu.

Kebetulan pada waktu tu ada ada pembinaan kat kawasan rumah ni. Ada abang kontraktor kat situ yang aku selalu tengok dia. Sampai dia kenal aku sebab aku je selalu main taman sorang-sorang waktu tengah hari.

Maklumlah budak-budak masa tu jakun sikit kalau ada benda baru yang berlaku dekat kawasan umah dia.

Masa tengah hari dia akan rehat kat pondok dengan tak pakai baju, badan dia boleh tahan sedap tangan berurat kulit gelap sawa matang. Kadang-kadang tu dia suka belanja aku makan minum. Rasa seronok pulak kenal abang tu.

Esoknya aku keluar waktu yang sama menghala ke taman tengok abang tu macam cari aku. Aku pun tegur tanya.

“Abang, abang cari Ayin ke?”

“Ye Yin, abang memang tengah tunggu Ayin kat sini”

“Kenapa?”

“Abang nak ajak Ayin pergi jalan-jalan naik kereta abang, nak tak?”

“NAKKK..”

Aku dengar terus rasa tak sabar. Budak-budakkan waktu tu. Jadi tanpa fikir panjang aku pon ikut naik kereta dia. kami berdua jalan-jalan jauh. Tu kali pertama aku keluar dengan orang yang aku tak kenal. Sampai satu tempat sunyi dan tak pernah aku pergi, abang ajak duduk seat belakang.

“Ayin, jom duduk seat belakang kita main permainan nak?”

“Permainan apa abang?”

“Kita pindah seat belakang dulu nanti abang bagitau.”

Aku pun pindah lah seat kat belakang ikut celah kerusi, dia pula keluar kereta dan masuk ikut pintu belakang kanan kereta. Lepas tu dia bagi satu kain suruh aku buat tutup mata.

“Okay, Ayin pakai penutup mata ni dulu sebab abang nak buat permainan kena ‘teka Jari’. Syarat dia Abang akan masukan jari abang ke dalam mulut Ayin dan Ayin tak boleh gigit jari abang, adik cuma kena isap je. Kalau Ayin dapat teka abang bagikan hadiah besar untuk Ayin. Nak tak?”

“Nakkk Abang..”

Jadi aku pon ikut je syarat Abang bagi tadi. Mata aku dia ikatkan dan dia suruh aku bersandar di bantal yg ada di kereta sambil mulut terbuka.

Mulanya aku rasa ibu jari dia main bibir kecil aku ternganga kecil. Lepas tu ibu jarinya masuk mulut aku dan aku pun hisap jari dia yang bermain dengan lidah aku dan aku pun terus melayan jari kasar dia. Lepas tu dia tarik jari dia dan buka penutup mata

“Okay Ayin, sekarang abang nak Ayin teka jari yang mana abah masukan dalam mulut Ayin tadi?”

Sambil dia menyusun jari depan aku.

“Jari ni abang.” Dengan yakin aku pilih ibu jari kanan dia

“Betul la Ayin, pandai ayin pilih. Okay, kita main lagi sekali ok. kali ni Ayin kene teka betul-betul..”

“Ok abang”

Lepas tu dia tutup mata aku lagi dan aku dengan posisi yang sama tapi kali ni agak berbeza sebab aku rasa pelik dengan ‘Jari’ yang dia main dekat bibir yang dah bersedia terbuka.

Jari kali ni lebih licin dan besar dari jari biasa dan bila jari tu masuk je mulut aku mula menghisap dan ada rasa lendir masin masin pada hujung jari tu. Tapi aku layankan je ‘jari’ tu aku hisap perlahan hayunan “jari” masuk mulut sambil lidah aku meneka “jari” ni.

Lepas tu dia keluarkan jari dari mulut dan buka ikatan mata sambil bertanya.

“Sedap tak dik “jari” abang?”

Aku angguk je. Dia susun jari untuk aku teka ‘jari’ mana yang masuk mulut tadi. Aku macam dah tahu bukan jari yang masuk mulut aku tapi aku tetap pilih jari.

“Jari ni kot?” Sambil tunjuk jari telunjuk kanan.

“Salah”

Dia suruh pilih.

“Hmm, Jari ni kan?” aku pilih jari telunjuk kiri pula dia pula

“Salah jugak. Hmm disebabkan Ayin tak dapat jawab abang kena ikat tangan Ayin. Boleh?

“Hmm” aku buat muka sedih. Jadi dia tutup mata aku lagi sekali dan kali ni tangan aku berikat ke belakang. Aku hanya fikir ini permainan je takde apa yg nak ditakutkan.

Lepas tu aku dah bersedia dengan mulut terbuka dan dia tarik sikit badan aku yang kecil dalam posisi terbaring kepala berpangkukan bantal kereta dan kali ni juga ‘jari’ yang dia masukkan lebih keras lebih berurat dan panjang dari sebelum ni.

Aku mengalirkan air mata sebab tercekik dangan jari tu. Kali ni jari dia lebih rancak hayunan masuk mulut sampai air liur aku meleleh basah baju aku.

Aku mula rasa nak termuntah waktu tu sebab besar sangat jari tu sampai ke tekak. Dan dia pon berhenti hayunan dan keluarkan jari besar dia tu. Dengan mata tertutup dan tangan terikat aku menangis

“Abangg~~ nak balikk~~”

“Alaaa, kita main dulu nanti abang bagi hadiah. Ayin teka lagi k”

“Besar la jari abangg~~ hmm semua jari kott~~”

“Salahh.. Mana boleh pilih semua jari, satu jari je boleh pilih.”

Aku pun terus menerus menangis sebab tak dapat teka jari yang masuk dalam mulut aku.

“Disebabkan adik tak dapat teka jari abang tadi, Adik kena teka jari abang dalam lubang buntut pulak ye.”

Waktu tu aku tak cakap apa-apa sebab tengah menangis.

Dia tarik seluar pendek aku dan letak satu lagi bantal bawah buntut aku dan dia angkat kedua-dua kaki aku dan jilat lubang aku sambil menghisap lubang teruna aku. Dan waktu tu aku mengerang sampai terkencing dekat dalam kereta tu.

Dia sempat isap konek aku yang terpancut air kencing sampai kaki menggelar. Abang tu meludah tepat ke lubang sambil memasukan jari telunjuk dan tangan sebelah pula mengangkat kaki aku.

Lubang aku terkemut-kemut bila jari dia bermain lubang aku. Lepas tu dia pusingkan badan aku dalam keadaan menonggeng. Dia basahkan lubang aku dan kali ni jari besar dia menekan lubang bontot aku.

“Aaarrhhh!!! Bangg sakittt!!”

Waktu tu aku menjerit sakit dan dia tak hiraukan langsung dengan jeritan dan tangisan aku. Dia terus menghayun dan tangan kasarnya memegang pinggang kecil aku.

Aku yang dalam keadaan tangan terikat dan mata tertutup merelakan dia menghayunkan jari besarnya kedalam lubang teruna aku.

Sakit waktu tu sampai ke kepala. Dan tiba-tiba dia mengerang kuat dan kluarkan jari besar dia dan aku rasa air terpancut ke tangan aku. Lubang aku rasa pedih sangat dan aku rasa letih yang amat.

Abang tu lap tangan aku dan lubang aku yang berlendir tu. Dia pakaikan aku seluar semua dan tanggalkan ikatan tangan dan penutup mata.

“Ayin, abang minta maaf ye. Abang janji abang beli hadiah kat Ayin nanti.”

Aku pun angguk je tak cakap apa-apa. Lepas tu dia belikan aku mainan dan dia hantar aku pulang. Sepanjang perjalanan aku diam dan masih fikirkan jari yang besar tu.

Sampai je di rumah aku, mama dengan ayah balik lagi tapi aku tak cerita sepatah pon kat mak ayah aku fasal yang berlaku hari tu.

Aku terus baring atas katil dan esoknya aku demam hampir 2minggu. Doktor cuma tahu yang aku kurang air dalam dalam badan. Selepas kejadian tu aku dah lupakan sampailah umur aku 12 tahun baru aku tahu jari apa yang besar yang aku isap pada umur aku 5 tahun dulu.

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit