Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Kisah Abang Angkat Pakistan

cerita-Gay-kisah-abang-angkat-Pakistan

Nama: Danial

====

Aku seorang lelaki berumur 17 tahun. Tapi naluri ku pelik sedikit. Itu yg membuat aku selalu keliru. Bila nampak lelaki aku rasa sesuatu yg aneh. Batang ku akan stim dan jubur ku rasa berdenyut. Erti kata nafsu ku lebih minat pada lelaki. Aku cuba untuk melawan naluri itu,tapi makin lama makin menjadi jadi. Aku akan melancap bila teringat lelaki yg memang kena dengan citarasa aku.Makin lama aku bertambah agresif hingga aku menggunakan terung untuk fuck jubur ku sendiri.

Suatu hari bermula la perkenalan aku dengan seorang pakistan jual karpet. Ketika duduk dirumah sendirian aku terdengar orang beri salam,lantas aku menjawap salam sambil menoleh kearah suara itu.

Tiba tiba sahaja aku terpegun dengan lelaki tersebut. Orang nye tinggi,muka hensem gila,dada bidang. Aku jadi tersipu malu, lalu bertanya pada Abg pakistan tu tujuan dia datang. Dia pon kata nak jual karpet sambil membentang kan beberapa helai. Aku cakap pada dia ibu dan bapak ku tiada, lalu aku pon minta la no handphone dia. Kata ku kalau ibu balik nanti akan ku beritahu ibu ada org nak jual karpet. Dia pon beri la no handphone nye. Aku tanya nama dia apa dia cakap nama nye Sabbir.

Dia minta diri untuk ketempat lain katanye lain kali dia datang.Aku melihat dia berjalan pergi dengan penoh nafus. Lalu aku terus kebilik ku.buka seluar dan melancap dengan ganas sekali. Tak puas dengan melancap aku sambil terung yg memang tersimpan dalam bilik aku, lalu aku fuck jubur ku dengan terung. Dengan mudah terung tu masuk ke lubang jubur kerana aku dah sapu KY. Lagi pon aku memang kerap guna terung untuk memuas kan nafsu.

Aku selalu fikir bila kah aku akan dapat batang yg asli.

Petang itu aku mengambil handphone dan aku call Sabbir penjal karpet. Dengan hati berdebar aku tunggu dia jawap panggillan ku tiba tiba sahaja terdengar suara kata hello,aku kelu sekitika.. beberapa saat terdiam aku pon kata hello. dan mengenal kan diri. Aku kata nama aku zaki.. org yg minta no handphone dia tengahari tadi. Dia pon kata oh ye baru ingat.. dengan rasa gembira aku bila dia masih ingat kat aku. Dia bertanya adek mahu beli karpet ke? Aku terdiam sekejap mencari jawapan yg sesuai. dan aku pon kata kat dia bukan nak beli karpet tapi aku nak berkenalan ngan dia. Aku kata kat dia yg aku nak jadi kan dia abg angkat aku. Lama juga dia terdiam.. lepastu dia cakap dia memang mahu berkawan dengan semua Orang sebab dia Orang merantau tiada seaiapa yg dia kenal disini. Aku sangat gembira dan suruh dia datang rumah ku esok kerana ibu aku ada dan aku akan rekomen karpet dia pada ibu. Dia kata ok.

Malam tu aku sungguh gelisah tak boleh tidur bila ingatkan Abg Sabbir. Batang ku Keras dan jubur ku berdenyut denyut. Aku pon lurut kan seluar Pendek lalu tangan kanan ku melancap batang dengan laju selalu. Dan tangan kiri ku usap2 jubur dan fingger fuck jubur ku guna jari. Aduuuuh aku sungguh gairah malam tu. Aku terpancut kan air mani dengan banyak sekali sambil jubur ku mengemut ngemut jari ku.

Pagi pagi aku sudah bangun, hati terlalu gembira kerana Abg Sabbir akan datang kerumah hari ini. Aku pergi mandi bersih kan diri biar Abg Sabbir suka kerana aku nampak kemas dan comel. Aku berdiri di depan rumah menunggu Abg Sabbir dengan seribu pertanyaan apakah Abg Sabbir akan datang.. Aku pandang kehujung jalan tiba tiba ternampak Abg Sabbir berjalan masuk menuju kerumah ku sambil memikul beberapa helai karpet. Aku pun segera memanggil ibu.. ibuuu….. ibuuuui… org jual karpet tu dah sampai. Terdengar la suara org memberi salam dan aku pon menjawap dengan rasa berdebar bagai kan anak dara di pinang org pula. Abg sabbir menunjukan beberapa helai karpet ke pada ibu… dan ibu memberi sehelai itu pon sebab aku yg bersungguh suruh ibu beli dengan alasan karpet lama dah rosak. Aku lihat Abg Sabbir nampak ceria kerana karpet nye terjual.dan dia ucap terima kasih sebelum pergi.

Aku pon terus masuk ke salam bilik sambil berangan dapat menjadi pasangan Abg Sabbir… tiba2 handphone ku berbunyi aku melihat di skrin tertera nama Abg Sabbir dengan segera aku menjawap. Hello adek. Terdengar suara Abg Sabbir. Aku pon jawap hello Abg. Terima kasih kerana tolong saya jual karpet.. kata nye pagi. Aku jawap sama sama. dan kalau ada jiran nak beli karpet aku akan call dia.

Sejak hari tu kami selalu berbual melalui handphone.. dan tahu la aku umur nye 27 tahun dan masih bujang yg paling best dia tak de girlfriend. Mula2 kami hanya berbual topik bisness dan juga topik biasa je. Tapi lama2 dah sampai ke topik sex. Abg sabbir tanya aku selalu ke melancap.. Aku dengan malu2 dan suara tersekat sekat yg aku selalu juga melancap.. Dia tanya soaalan yg betul2 buat aku menggelabah.. katanye aku selalu membayangkan siapa bila aku melancap… Aku terdiam seketika … kemudian aku berani kan diri dan menjawap aku selalu membayangkan kan Abg Sabbir … senyap seketika aku berdebar menanti jawapan dari Abg sabbir .. oh ye ke … awak suka kan saya ke? Suara Abg Sabbir memecah kesungian.. bagai kan kucing gatal aku jawap ye… its ok kata nye… wow aku melonjak gembira.. nampak nye aku tak berpelok sebelah tangan… hubungan kami makin rapat dari hari ke hari..
Dan pertama kali nye Abg Sabbir ajak aku deting… aku pon setuju.. dia suruh aku tunggu kat bastop depan kampong kerana di sana tak ada org kampong lalu …

Sampai waktu dijanji kan aku pon minta izin pada ibu untuk kebandr beli buku.. Aku pon berjalan kaki ke bastop kira2 200meter dari rumah ku.10minit menanti datang la Abg Sabbir dengan motor EX5 dia… dari jauh dah tersenyum.. kemudian aku pon membongceng motor dan kami berlalu pergi menuju ke pekan. Abg Sabbir belanja aku makan KFC.. kami pilih meja yg sunyi sikit.. Abg Sabbir duduk sebelah ku.. sambil makan aku menjeling di celah kelangkang Abg Sabbir sungguh besar bonjolan nye… dlm fikiran aku mesti panjang dan besar batang Abg Sabbir .. dia perasan aku menjeling ke arah bonjolan nye dan aku tersenyum malu.. dia pun senyum balik kat aku… Tiba2 saja aku jadi gairah dan nafsu ku meluap luap.. tak sabar rasa nye nak kena batang Abg Sabbir … Lepas makan abg Sabbir ajak aku pergi kerumah sewa dia.. tak jauh dari tempat kami makan.. Aku tanya nak buat ape? Dia kata nak lepak2 je..sebenarnye aku gembira sangat.. tapi saje buat2 malu..

Sampai dirumah nye Abg Sabbir suruh aku masuk… aku jadi serbasalah dan risau.. kerana di dlm rumah tu ada 5 org kawan2 Abg Sabbir sedang menonton tv… semua mereka memandang aku bagai nak makan je… Aku pon cakap kat Abg Sabbir nak balik.. Abg Sabbir pujuk aku kata nye kita lepak kat dalam bilik dan kawan2 dia semua sporting… tak ganggu kami.

Tanpa menunggu jawapan dari aku tangan ku terus di tarik masuk ke bilik .. terdapat hanya tilam je dlm bilik tu.. Abg Sabbir duduk kan aku atas tilam dan dia kunci pintu kemudian terus duduk sebelah aku. kami pon berbual la pasal rumah dia tu… sambil berbual tangan Abg sabbir mula meraba raba peha aku dengan lembut… nafsu aku pon mula membuat buak dan batang aku pon mula Keras.. aku menoleh memandang muka Abg Sabbir bibir kami berlaga dengan segera Abg Sabbir mencium mulut ku dengan rakus.. aku pon membalas dengan penoh bergelora … memang ini yang aku ingin kan batang asli.. perlahan tangan ku membuka batang seluar dan zip seluar Abg Sabbir ku buka .. terpacak la batang yg Keras besar dan panjang… Aku tak terasa takut sebab aku dah selalu fuck jubur ku dengan terung yg lebih panjang dan besar dari batang Abg Sabbir .

Aku usap perlahan lahan dari kepala hingga ke pangkal.. batang Abg Sabbir bertambah Keras dan besar.. Aku dengar Abg Sabbir mendesah perlahan.. mungkin takut kawan2 nye dengar.. Aku semakin bernafsu… ini la kali pertama aku dapat batang asli.. kurapat kan bibir ke kepala batang Abg sabbir … kujilat air manzir yg meleleh keluar bergegerak kaki Abg Sabbir kiri kanan menahan geli.. Aku pon dengan rakus memasukkan batang Abg Sabbir sampai terasa menyondok ke anak tekak… batang Abg Sabbir masih panjang lg yg belum masuk… dan aku tak mampu telan semua kerana batang Abg Sabbir panjang 10 inci… sambil aku hisap.. Abg sabbir mula meraba raba puting tetek aku… Aku menggeliat kesedapan.. puas menggentel kedua belah tetek ku.. tangan nye mula turun kebawah menepok nepok bontot ku..lagi bertambah berahi aku rasa kan..

dia mula membuka seluar ku dan aku membantu menanggal kan semua pakaian ku.. hingga terlanjang bulat… Dia semakin bernafsu agak nye… Jari jari nye bermain di lubang jubur ku.. Aku kegelian dan amat asyik selalu… kemudian Abg Sabbir mengeluarkan batang dari mulut ku.. kami bercium dengan rakus dah saling bertukar lidah.. tiba tiba Abg Sabbir menelentang kan aku dan kaki ku di tolak kehadapan sehingga lurut mengena dada .. maka bontot ku terangkat ke atas.. di kuak dan dijilat … aduuuuh aku mengeloh tak tahan geli kerana lubang jubur ku dijilat dengan lembut.. terasa lidah nye menjolok jolok lubang jubur ku.. Dia memasukkan air liur nye dengan banyak ke dalam lubang jubur ku agar licin… Aku sudah lama bersedia menerima tusukan batang Abg Sabbir… Dia mula merangkak naik sambil menggesel kan batang ke lubang jubur ku… Sedap rasa nye di gesel begitu.. kemudian dia mula menolak masuk batang perlahan lahan … terasa sakit sikit.. mungkin sebab masih belum licin… Aku keluar kan KY dan beri pada abg Sabbir .. disapu pada batang nye.. Aku tak bagi dia sapu kat jubur kerana aku ingin rasa nikmat sebenarnye… jubur aku di jolok lagi dengan sekali tekan sampai ke pangkal … terasa senak sekejap… Dia biar kan seketika.. Aku kemut batang nye dengan kuat… seminit kemudian dia mula sorong tarik perlahan laju perlahan laju… aku rasa sungguh nikmat…

Ini pertama kali jubur ku di fuck oleh batang asli bukan terung… 15 minit mendayung.. kami tukar posisi doggi… aduh… terasa sakit sedap enak semua ada.. bila jubur ku di jolok dari belakang.. Aku mula melancap batang ku sendiri kerana bernafsu sangat.. 5 minit aku pon terpancut mani ku ke atas tilam.. Abg Sabbir masih gagah mendayung.. Aku minta tukar posisi… kali ini aku atas dan Abg Sabbir bawah.. Aku mengangkang atas batang abg Sabbir.. sambil pegang batang nye… perlahan ku turun kan jubur ku… batang Abg Sabbir masuk sedikit demi sedikit.. hingga ke pangkal… ku duduk dengan penoh berahi dan menggoyang goyang kan pinggang bagai penari gelek… Abg Sabbir mengerang kesedapan..tangan nye menggentel gentel puting tetek ku… dia menarik kepala ku rapat kemuka nye .. da kami french kiss .. Dia mendesah kesedapan sambil mengangkat pinggang nye fuck aku dari bawah sambil aku menekan sampai rasa senak perut ku tapi sedap… semakin laju dia menyorong tarik ..dan mengerang .. Aku tahu dia nak klimak dan aku pon bangun terus hisap batang nye… kerana aku memang berhasrat nak rasa air mani nye.. tak berapa lama menghisap dia pon mengerang dan terpancut lah sperma berdas das ke dalam mulut aku…Aku telan semua nye…kami pon terbaring kepenatan…

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit