Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Kisah Gay Aku Dan Anak Saudara

cerita-gay-kisah-gay-aku-dan-anak-saud

Kiriman: Akim Johor (21)

====

Cerita ni berlaku masa aku umur 17 tahun macam tu. Masa tu anak saudara aku yang aku panggil irfan datang ke rumah masa cuti sekolah bulan 12. Umur dia masa tu 10 tahun. Dia selalu datang rumah aku bila mak ayah dia pergi kerja. Mak ayah aku pun senang hati juga dengan kehadiran irfan ke rumah sebab ya la rumah sunyi takde budak-budak. Dia akan masuk ke bilik aku untuk main game kat rumah aku. Masa ni dia ada la bertanya aku pasal sunat

“Cik nak tanya boleh?” “Tanya la” kataku pada irfan “sunat sakit tak?” aku dah mula pelik dia tanya pasal sunat ni “Sakit sikit je.. Alah macam kena gigit semut je. Kenapa?” “Cik dah sunat ke?” Haaa pula dah budak ni “Mestilah dah sunat” “Nak tengok kote cik boleh?” “nak tengok ke? Tak besar pun.. Malu la cik nak tunjuk” “alaaa.. nak tengok boleh la” “ya laaaa.. jap cik buka seluar”

Aku dengan rela hatinya membuka segala pakaian aku termasuklah boxer aku.. kini seurat benang pun tiada kat badan aku dan aku berbogel di depan irfan yang masih suci. “Besarnya kote cik” tangan dia memegang batangku.. oh sedap “macam la kote kalau dah sunat” dia pula pegang kepala batang aku “cik yang ni apa pula” ah sudah.. “ini la kepala kote yang keluar bila dah sunat nanti” “ohhhh nanti irfan punya macam ni la eh” “ya..cik nak tengok kote irfan boleh?” Irfan tanpa membantah membuka seluarnya dan terkeluarlah senjatanya yang comel lebih kurang 3 inci itu. Aku punya batang sebelum sunat takde la besar macam ni.. mungkin sebab ikut abang aku kot.. haha“Boleh tahan irfan punya kote.. lepasdah sunat mesti lagi besar dari kote cik” “eh takde la kote cik lagi besar” sampai situ cerita dia tanya pasa l sunat sampai la esoknya irfan dah selamat disunatkan.. dia kata geli campur sakit masa sunat tu.. aku pun sama masa sunat kote aku rasa geli dengan sakit sikit..

Tak lama lepas tu.. Budak pun dah naik sekolah.. aku pun sibuk kerja.. Irfan pun kalau sekolah duduk kat rumah aku kalau malam mesti kat mak ayah dia.. Ada satu hari tu cuti sekolah seminggu dalam bulan 3 macam tu.. Si Irfan ni datang ke rumah aku macam biasa.. Bosan kat rumah katanya sebab mak ayah dia kerja.. Aku pun kebetulan cuti masa tu dan mak ayah aku keluar negeri jumpa saudara mara..

“Cik, jom main romen nak tak?” “Romen?” aku tertanya. “Macam dalam video ni” dia tunjukkan aku video porn gay pada aku.. Masa tu takyah cakap la kote aku habis mencanak.. Untuk pengetahuan korang, aku sebenarnya memang gay pun. Nak tahu macam mana aku jadi gay? Aku cerita kendian.. Balik pada cerita tadi, irfan Nampak yang batang aku dah naik habis sebab tengok video porn gay tadi.

“Kote cik dah stim eh” “Ya la kote cik dah stim ni sebab tengok video” “Jom kita buat macam tu cik.. Irfan tak sabar” Irfan terus membuka pakaiannya dan aku juga membuka pakaianku. Irfan terus memegang batangku dan dimasukkan ke dalam mulutnya.. Aku sudah mula rasa nikmat setelah lama tak buat dengan bf aku.. Aku dan irfan membuat posisi 69 dan ketika itu aku dapat rasakan batang yang baru lepas jadi mangsa sembelihan.. hehe.. Setelah puas isap, Irfan baring manakala aku bersedia dengan senjata jantanku untuk memecah teruna anak saudara kesayanganku

“Betul ke Irfan nak Cik masukkan kote cik ni dalm bontot Irfan? Sakit tau nanti. Jangan nangis pula bila kote cik dah masuk dalam bontot Irfan nanti” aku menerangkan pada Irfan supaya dia tak rasa sakit dan sebenarnya aku tak sampai hati tapi nak buat macam mana kalau dia nak main romen dengan aku “Betul Irfan nak kote cik masuk dalam bontot Irfan”. Aku mula masukkan batang aku ke dalam lubang terunanya dan Irfan menjerit kecil kerana sakit. Aku terus menusuk lubangnya sambil mencium Irfan. Pelbagai posisi kami lakukan ketika itu dan nikmatnya tak terkata sehinggalah aku memancutkan air mani aku di dalam lubangnya. “Terima kasih cik. Nati kita main lagi eh” ‘Ok no problem” Aku dan Irfan akhirnya tertido dalam kenikmatan. Aku dan Irfan masih lagi meneruskan hubungan songsang sehingga sekarang. Kini Irfan berusia 16 tahun dan kotenya lebih kurang saiznya macam aku.. Hihi.. Nanti aku ceritakan pula kisah aku menceburi dunia gay sampai sekarang.

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit