Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Kisah Kasih Dengan Sepupu

Kiriman: Sham

====

Saya jenis yang suka berkongsi cerita mahupun pengalaman biar di luar sana dapat menilai dan yang baik boleh di jadikan tauladan, yang buruk jadi sempadan.

Saya akui saya sesorang gay. Hati saya tidak boleh di tipu, itu lah hakikat nya bahawa diri ini perlukan teman dan belaian di panggil lelaki. Menagih kasih sayang dari seorang lelaki. Mungkin sebab faktor-faktor bercerainya ibu bapa, keadaan sekeliling dan inginkan belaian orang yang sayang pada kita. Faktor ini lah menyebabkan saya terdorong menjadi gay.

Saya menjadi gay mungkin seusia umur 7 tahun, banyak menumpang kasih pada sepupu lelaki yang lebih tua dari saya. Semasa dengan sepupu, saya di manjakan dan selalu tidur bersama. Ya lah sesorang insan yang kerdil tidak tahu apa-apa masa itu hanya ikut perintah dan arahan sahaja.

Banyak suka duka kehidupan yang saya lalui semasa kecil, susah payah perit nya hidup bergantung pada orang-orang yang terdekat dengan saya.

Saya di besarkan oleh nenek mahupun belah ibu atau pun sebelah bapa. Digilirkan untuk menjagai saya. Memang di manja penuh kasih sayang tetapi di kelilingi sepupu, anak buah semuanya lelaki yang lebih tua dari umur saya ketika itu.

Bila umur menjangkau usia 7 tahun saya selalu tidur bersama sepupu-sepupu lelaki yang dah pun akil baligh serta dewasa.

Ketika itu saya tidak tahu apa-apa pun dalam sex ataupun dunia gay.

Satu hari saya kerumah nenek sebelah bapa, saya setiap kali datang nenek akan suruh tidur dengan anak buah saya yang lebih tua dari saya ketika itu. Tak silap saya umur nya dlm lingkungan 15 tahun. Nama nya Salleh.

Salleh amat baik dengan saya, selalu ambil berat tentang saya, selalu manja kan saya sampaikan waktu mandi pun dia akan mandikan saya bersama.

Nak pendekkan cerita Saleh amat-amat sayangi saya juga amat sayangi dia.

Kami setiap malam akan tidur bersama. Tiap-tiap malam bila bersama, Salleh akan belai saya hingga lah membelai kote saya sekali.

Masa itu saya amat-amat suka dan memberansang sekali.

Masa sama Salleh pun minta saya urut dan belai kote dia juga masa itu tetapi tidak lah lebih dari itu sekadar bila saya belai lama-lama hingga air mani nya keluar. Ketika itu saya tidak tahu pun itu air mani sekadar tahu susu putih yg keluar dari kote Salleh. Selepas air mani nya keluar baru lah kami tidur dan salleh akan pelok saya semasa tidur penuh dengan kasih sayang.

Itu lah rutin saya bila saya ke rumah nenek sebelah bapa hingga lah saya berusia 12 tahun. Bila-bila masa tertentu hati saya mesti memberontak untuk minta nenek sebelah emak hantar ke rumah nenek sebelah bapa alasan rindu pada Salleh.

Setelah umur 12 tahun masa tu saya dah pun berkhatan dan sudah mula tahu sedikit sebanyak tentang sex.

Setiap kali kerumah nenek sebelah bapa rutin saya akan tidur bersama Salleh.

Bila umur 12 tahun Salleh pun tengok saya lebih matang dalam sex dan pandai untuk respons benda yang lain.

Masih saya ingat lagi, satu hari saya berfikir untuk buat yang terbaik untyk dia. Kami suka bersembang dan suka duduk dalam bilik berharian tetapi nenek sebelah tak kisah pun kami duduk berharian dalam bilik berduaan tiada apa yang di syaki cuma akan panggil untuk makan sahaja.

Satu hari Salleh telah buat sesutau yang saya “sangat-sangat” suka pada hari tu, seperti biasa belai saya hingga lah ke kote, tetapi hari itu lain dari yang lain, Salleh telah mengajar saya banyak perkara, romen, kising dan juga membelai dengan kasih sayang yang amat-amat sayang hingga saya terasa betul-betul di manjakan masa itu.

Itu lah pertama kali kami bermain agak lama. Masa tu lah kote saya di hisap oleh Salleh dan Salleh ajar saya hisap kote dia walaupun pun masa itu saya tidak pandai.

Hari itu lah hari pertama air mani saya keluar dalam mulut Salleh dan hari itu juga lah saya merasai susu putih Salleh yang saya minum.

Hubungan kami tambah hari tambah intim hingga lah saya berusia 17 tahun.

Dan setiap kali berjumpa pasti banyak adegan-adegan yang Salleh ajar.

Masa itu Salleh pun dah dewasa dan telah pun berkerja.

Orang yang pertama saya jatuh hati dan orang pertama memecah dara saya.

Bila mula-mula saya di fuck dengan Salleh sakit sedikit sahaja sebab Salleh amat-amat pandai melayan saya dan dia tahu titik point dalam tubuh saya yang boleh memberansang nafsu saya agar cepat stim dan pandai foreply agar saya lebih ghairah semasa bersama dia.

Hubungan kami amat-amat intim tetapi seorang insan pun tidak boleh hidu semasa itu. Sebab saya dan Salleh bila di luar seperti anak buah dengan bapa saudara saja. Dia akan bahasa kan diri dia dengan memanggil saya apak tetapi bila dalam bilik memanggil sayang.

Hubungan kami dalam bilik ibarat macam suami isteri bila masa saya nak Salleh tak pernah bantah dan saya pula amat-amat suka mencium kote dia semasa Salleh tidur.

Bila Salleh setubuhi saya seperti mana dia akan belai dan manjakan saya seperti seorang isteri amat-amat romantik ketika itu.

Hubungan kami terjalin hampir 10 tahun tetapi masa umur saya 20 tahun Salleh excident jalan raya semasa menuju ke tempat kerja.

Nenek sebelah bapa menelifon saya semasa itu, hati saya amat-amat sedih masa itu. Saya pulang menatap jenazah Salleh dgn tangisan yg cukup sedih semasa itu, semua tahu saya sayang Salleh tapi tiada seorang pun yang tahu hubungan kami berdua.

Selepas itu saya jadi sunyi, kosong dalam hidup. Hidup rasa murong.

Ketika ini saya belajar di UPM.

Nanti saya akan sambung lagi hubungan saya dengan sepupu sebelah ibu seterusnya berkasih di dalam kampus, berkasih dengan adik ipar dan seterusnya. Ikut berkongsian dgn saya nanti.

Sekian.

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit