Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Kisah Seks Gay Aku

cerita-plu-kisah-seks-gay-aku

Nama: Rudy

====

Nama ku Rudy. Sebenarnya aku memang minat dengan sejenis aku. Waktu aku berumur 12 tahun, aku minat kat abang Zul umurnya 17 tahun. Aku selalu tengok dia bertuala mandi kat depan umah dia. Aku pernah cium kain pelikat masam yg dia sidai kat luar umah dia. Perghhh… Stim gila aku bau kain masam dia. Mula itu aku stim kat abang Zul tu. Tambah2 lagi kalau nampak dia balik dari main sukan, mesti masam ketiak jugak.

Dalam diam2, abang Zul tau perangai aku. Adek suka bau kain masam abang ke? Aku angguk tapi segan gak. Napa diam2 je? Abg pon suka kat adek. Umah adek depan umah abg je kan? Nanti esok datang lah umah abg selepas abg balik sekolah ok? Aku pun angguk tanda suka.
Jam sudah pukul 2.30 ptg. Aku nampak abg Zul dah balik. Aku nampak abg Zul dah salin kain pelikat. Aku dah stim. Aku nampak abg Zul panggil aku ke rumah dia. Abg Zul suruh masuk dulu.

Dalam 15 min pastu, abg suruh aku duduk sebelah dia. Aku lagi stim laaa. Aku dapat bau kain masam abg Zul tu, stimmmmm…

Baring la atas paha abg. Abg tau adek nak bau kain masam abg kan? Aku diam sebab malu lah. Abg memang lama geram tgk adek comel ni. Cuba cium kain masam ni. Syok tak? Aku angguk tanda suka. Kalau suka, cium lama2 sikit. Aku nampak batang abg Zul dah menegak. Adek nak rasa masam batang tak? Aku segan dan aku tak nak. Ok.. Adek boleh meniarap tak? Abg dah stim nak tembab bontot adek ni. Aku angguk..memang aku suka..rasa batang Zul.

Abg Zul mula meniarap belakang aku. Aku stim gila rasa batang dia bila menindih aku. Sedap tak? Tanya pula… Mestilah sedap gila abg Zul. Abg Zul makin rancak. Dihempapnya bontot aku bertalu-talu. Aduh sedapnya abg Zul. Tambah lagi aku dapat cium puas-puas kain masam abg Zul. Adek nak tak rasa batang abg masuk dalam bontot adek? Nak… Tapi sakitttt… Abg masuk pelan2 lah. Tak nak abg. Lain kali je. Ok .. Biar abg pancut kat luar bontot. Aku membiarkan saja. Panas juga air mani abg Zul. Abg Zul minta aku datang esok lagi. Abg tak puas rasa tembab bontot aku. Aku pun sama abg Zul. Sayang abang….

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit