Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Melancap Bersama Abang

cerita-gay-melancap-Bersama-abang

Kiriman: Haniff

====

Namuku Haniff. Berusia 17 tahun. Aku mempunyai 2 orang adik beradik. Aku dengan abang aku yang tua hanya 2 tahun dariku.

Aku tinggal di kawasan perumahan elit dan berada. Papaku selalu sibuk dengan perniagaan sementara mama pula sentiasa sibuk dengan bisnesnya di butik. Aku dan abangku bersekolah di tempat yang sama. Kehidupan bebas dan liar menjadi budaya sekolah kami ibarat tiada peraturan ketat yang dipaterikan.

Abangku merupakan seorang atlet sekolah dahulunya dan kini sambung belajar di universiti. Aku pula seorang pelajar cemerlang yang sering mendapat top 10 dalam tingkatan. Wajah kami berdua mewarisi papa kami yang sering menjadi rebutan para gadis yang semasa belajar di kolej dahulu. Dengan warna kulit yang cerah, maskulin, bibir yang seksi, kening yang sederhana tebal menjadi pakej kami.

Semasa aku di Tingkatan 1, aku sering direbut oleh abang-abang senior untuk dijadikan adik angkat namun tidak pernah diperlakukan seperti seorang pelacur. Maka, aku tak pernah mengalami sebarang pengalaman sebagai seorang yang bernafsu songsang.

Sehinggalah aku di Tingkatan 3. Pada suatu hari, aku pulang dari sekolah dan ternampak abang aku sedang terbaring atas sofa di ruang tamu.

“Abang takde tusyen ke hari ni?”

“Tak. Harini cikgu abang cancel kelas tusyen.. ”

“Ouh.. okay.. ”

Aku kemudiannya naik ke bilik untuk mandi. Semasa mandi, aku seakan mendengar seorang memasuki bilikku. Setelah selesai mandi, aku keluar dengan bertuala dan aku terkejut melihat gerangan yang sedang terbaring di atas katilku.

“Abang! Apa abang buat kat sini? Keluarlah, adik nak pakai baju ni.. ”

Dia tidak menjawab malah memandangku dengan pandangan yang menggoda.

“Boleh tak abang nak tanya sesuatu? ”

“What? ”

“Adik.. pernah.. melancap tak? ”

Aku lantas memandang wajahnya dengan riak hairan.

“Apa tu? Best ke? Abang pernah buat ke? ” tanyaku berpusu-pusu tanpa menunggu jawapan darinya.

“Pernah. Best jugak. ”

Abangku lantas bangun dari perbaringan dan memelukku dari belakang. Dirungkainya tuala yang memeluk pinggangku.

“Jom abang ajar. Kalau adik nak. ”

Aku seperti terpukau memusingkan badanku menghadapnya. Tualaku terasa longgar. Entah mengapa ada suatu tarikan yang membuat aku bertindak lebih liar. Aku mendekati wajahnya dan menyerong sedikit sehingga bibir kami bersatu. Tak sampai 10 saat, aku lepaskan abang.

“Kenapa cium abang? ”

Aku diam seketika lalu menjawab “Tak tahu.. adik rasa adik suka tengok muka abang, ”

Abangku tersenyum lantas menarik tanganku ke arah katil sehingga..

Bedebukk!!

Badan kami bersatu sepertimana pandangan kami bertembung. Anak mataku mencari sesuatu di dalam matanya. Hatiku berdebar-debar saat itu.

Lantas aku berkata tanpa sedar “Cepatlah bang. Kata nak ajar adik melancap.. ”

Satu kucupan manis abangku hinggap di bibirku. Kami beraksi dengan ghairah sekali. Lidahnya cuba meneroka mulutku. Terasa geli dan sedap bercampur apabila air liurnya bercampur dengan air liurku.

Tangannya mula meneroka pinggangku. Ditariknya tuala perlahan lalu terpacaklah roket yang sudah terpacak di permukaan bulan. Ciuman kami terlerai dan pandangan kami jatuh ke atas batangku yang sudah keras.

“Senang jer dik. Adik genggam macam ni dan gosok jer perlahan-lahan. ”

Tangannya bergerak ke atas dan ke bawah berulang kali secara perlahan. Genggamannya lembut sekali. Aku mula menikmati aktiviti ini.

Mataku pejam serapat-rapatnya. Aku memgeluarkan desahan tanpa sedar.

“Ahhh.. Ah.. AAHHHHHH .. bang.. adik geli lar. Ahhhh”

Tanggannya terus menggosok tanpa mendengar rintihanku.

“Ahhh.. Ahhh.. Ahhhhhhh abang… se… ahh.. sedap bang… ahhhhhhhhhh”

Kepalaku berpusing ke kiri dan ke kanan menikmati saat ini. Tiba-tiba abangku berhenti,

“Kenapa berhenti bang? Aaaa” aku merengek macam budak kecik memintanya supaya meneruskan lagi.

Abangku mengambil losen di meja sebelah katilku dengan kadar yang sederhana.

“Haniff adik abang. Lagi sedap tau kalau kita guna benda ni. Percayalah.. ”

Abangku menggosok losen tersebut lantas menyandarkan badanku di belakangnya seperti tadi. Gosokan abang terhadapku diteruskan. Dan aku menikmati lebih hebat daripada tadi ternyata betul kata abang.

“Ahh.. ahhhhh bang! Adik rasa.. mphhh macam.. ahhh nak.. nak kencing… ” kataku tergagap-gagap.

Dia tetap meneruskan perbuatannya dengan rakus.

Badanku terhenjut-henjut menahan sesuatu daripada melimpah keluar. “AHH MPHHMHH AHHHHH AHHH BANG! ”

“Adik sayang abang tak?” bisiknya perlahan ke telingaku dengan nada yang penuh romantik.

“Abang.. adik dah tak tahan.. Ahhhhhhhhh” kemudian bibir abangku tumpas ke mulutku memohon untuk senyap.

“Mmmphhhhhhhh.. mphmmmmmm” betapa nikmatnya aku sekarang. Dan tanpa kusedar, beberapa das pancutan air putih keluar dari muncung batangku. Ciuman kami kulepaskam. Agak pekat juga cecair tersebut. Lututku bergetar-getar. Aku terbaring lemah di atas badan abangku.

“Sedap tak? ” tanya abangku.

Aku hanya mengangguk lemah tanda mengiyakan soalan tersebut. Aku tersenyum keriangan.

“Terima ka.. ” belum sempat aku menghabiskan ayat, satu kucupan mesra hinggap lagi di bibirku.

“Sama-sama, sayang, ” hatiku berbunga-bunga.

====

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit