Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Melancap Dengan Kawan Kerja

cerita-gay-melancap-dengan-kawan-kerja

Kiriman: Yusufkacak

====

Nama aku yusuf..umur aku 25 tahun..

Kerjaya aku sebagai seorang Cabin Crew..Di Air Asia..Aku mula berhikmad di Air Asia sejak setahun yang lalu..2017..

Biasalah Cabin Crew.. mestikan cantik.. hendsome.. kemas.. Tapi tak semua yang hendsome tu.. lelaki sejati… pastinya.. suka batang lelaki jugak..

Masa tu jadual pernebangan aku dari JHB ke JKT.. Macam biasa.. pernebangan aku pukul 0800 dan biasanya.. kami kena sampai ke Cabin..seawal dua jam sebelum Kapal berlepas..

Masa tu aku.. dengan daftar segala maklumat aku..bla bla.. Tiba2 kawan aku yang sama satu Cabin aku tepuk bahu aku… nama dia Fadzil.. umur dia setahun dari aku… 26.. dia ni putih panjang lampai.. hendsome.. kemas.. aku memang dari dulu suka tengok dia ni.. Dah siap semua borang.. yang kena isi.. jam baru pukul 0610 masa aku dengan Fadzil siapkan.. jamuan selapan pagi..

So aku dengan dia..buatlah apa yang dah kami belajar..

Aku pon dengan buat2 kerja..tiba2 terjatuh roti dekat kaki Fadzil..Aku tengok dari bawa..seluar Fadzil..bonjolan konek Fadzil..mula timbull haha. Sedap tu dapat isap..

Fadzil pon kata..kau ni kalau nak cakap..pagi2 adik aku dah banggun ni…sape nak tidokan dia ni..haha betol konet dia dah mula mengeras…haha aku pon apa lagi..tiba2 penganglah konet dia..Fadzil tak menolak pon..malar dia lagi rapar dengan aku..

Aku pon apa lagi..tengok masih tak ada orang… Aku terus buka seluar dia..nampak boksex dia warnah putih.. aku terus usap2 batang dia.. batang dia ni boleh tahan besar.. panjang.. untung kau Fadzil.. senak bini kau nanti haha..

Aku terus buka boksex dia.. terus isap konek dia.. Aha aha.. aha.. sedap yusuf.. aha lagi.. lagi yusuf…
Aku nak pancut ni.. aha aha.. yusuf.. haha habis penuh air mani dia dekat muka aku.. haha sedapppp..
Fadzil terus jilat muka aku.. dan pelok tanda terima kasih…haha..

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit