Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Pengalaman Kerja Pertamaku

cerita-gay-pengalaman-kerja-pertama

Nama: Yusufkacak

====

Nama aku Yusuf masa ni aku baru 23 tahun.. Aku berkerja sebagai seorang peguam bela.. Alah… alah2 pertahankan orang salah tu.. Pada mulanya aku tak suka dengan kerjaya aku ni.. sebabnya banyak kena jumpe banduan.. yang muka jahat..huhu

Pada hari pertama aku kerja.. aku dah dapat satu Kes.. ( Bos arahkan kerja Tu Kes) Pergi jumpe banduan ni.. sebab nak guna Perhikmatan aku.. menangkan dia dalam kes dia.. nilah cerita aku huhu

Banduan tu nama dia Hasif.. Dah kahwin..ada anak satu.. Umur dalam 27 macam..kes dia Rahsia.. Dia ni bolehlah Hendsome jugak haha dahlah putih.. muka macam korea haha badan pon sedap.. haha.. aku suka jumpe dia.. sebab muka dia.. adoh..caih.. tengok..

Pada mulanya dia agak malu dengan aku.. tapi aku dok cakap hang jangan malu.. aku akan bantu hang..dia pon ok je..

Mesrah dia ni.. pada mulanya.. aku suka tengok badan dia.. putih.. sado.. untungnya bini dia.. dapat dia.. aku pon dok tanya.. aku boleh tolong hang.. tapi hang.. boleh tak buat sesuatu untuk aku.. pada mulanya dia tanya.. apa dia..

Aku pon cakap aku nak isap konek hang haha dia terdiam.. Lepas tu dia terus keluar bilik..kebal tu.. pastu aku pon balik.. esoknya… aku jumpe dia lagi.. kali ni dia agak pendiam.. adoh.. malunya muka aku masa tu jumpe dia.. masa tu aku terus buka kes dia.. tanya pasal kes dia.. tiba2 dia terus tarik tangan aku raba konek dia.. aku terkejut.. haha dalam bilik tu aku dengan dia je ada.. so tak ada orang lain..

Aku pon sentuhlah konek dia..perh besah bak hang haha.. pastu tiba2 dia cakap hang nak isap konek akukan.. isaplah lagi pon air mani aku dah lama tak keluar haha apa lagi.. aku mulakanlah isap batang dia.. adoh.. besar dok.. tak muat mulut aku.. suara dia mengerang aha.. aha.. sedap sayang.. lagi dalam.. aha.. aha.. tiba pancut air dia.. ahhhhh habis basah baju aku kena air mani dia.. dia terus peluk aku cium mulut aku ahhhh..

Bestnya pengalaman masa tu.. Sekarang dia dah keluar dah.. tak tahulah dekat mana dia sekarang.. Itulah pengalaman kerja pertama aku haha

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit