Menu
Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거?

Read More »

Sejarah Cinta Aku Sebagai Gay

[Cerita Gay] Sejarah Cinta Aku Sebagai Gay

Kiriman: Haziq

Umur: 18 Tahun

====

Hai. Aku Haziq. Aku lahir pada tahun 2000. Kalau nak diikutkan kisah aku tak banyak pasal hubungan sulit tapi lebih kepada CINTA. Kisah aku bermula pada akhir tahun 2012 (baru habis UPSR) apabila aku dihadiahkan sebuah tablet. Melalui tablet itu aku melayari berbagai-bagai laman sesawang dan terjumpa satu laman gay. Pada masa itu perasaan aku dah rasa lain macam bila melihat gambar batang lelaki lain. Rasanya seperti suatu keghairahan melihat lelaki yang kacak dan berotot. aku rasa seronok. Mulai dari hari itu aku tertarik untuk mencari identiti sebenar aku(masa tu tak tahu lagi apa maksud GAY). Dengan adanya tablet tu aku belajar macam-macam pengetahuan tentang gay ni termasuklah melancap, laman-laman porn gay yang terkenal. Aku juga dapat tahu seorang itu terlibat dengan dunia Gay kerana masa silamnya. Bila di fikirkan balik ada betulnya. Di sekolah aku jenis yang pendiam dan selalu di buli sampaikan ada satu kes aku diraba secara ramai-ramai oleh lelaki. Bagi mereka itu satu gurauan tapi bagi aku perkara ini serius

Tahun 2013 aku didaftarkan ke sekolah kebangsaan yang majoriti pelajarnya berbangsa cina sebab memang dari tadika lagi parents aku hantar ke sekolah cina. Dalam kelas.,aku dapat tempat duduk bersebelahan dengan kawan sekolah rendah, aku panggil dia Man. Man ni perwatakkan dia agak lembut dan selalu di ejek dengan senior sekolah. Walaupun Man ni lembut, tapi dia sangatlah talented. Dia banyak memenangi pertandingan lumba lari,acara balapan dan sangat popular di sekolah. dia ni jenis yang agak open minded dan suka nyatakan perasaan dia pada orang sekeliling

Suatu hari, selepas balik dari kantin sekolah kami bertembung dengan sekumpulan pelajar lelaki senior. Man mula berbisik pada aku. Dia kata salah seorang dari kumpulan lelaki itu sangat ”HANDSOME”. aku dah fikir lain macam. Aku bermonolog dalam hati, ”tak mungkin dia ni gay macam aku?”. Balik dari kelas aku tanyakan kepada dia bahawa betul ke tidak dia ni Gay. Dan jawapan dia mengejutkan aku ”YA”. Aku pun mendedahkan siapa diri aku yang sebenarnya. Sejak dari hari itu, kami bertambah rapat dan selalu menceritakan lelaki idaman yang ada dalam sekolah (MAKLUM LA TIME TU BARU FORM 1)

Ada satu hari tu perasaan ingin tahu aku membuak. Bertanyakan kepada Man ”boleh tak aku nak tengok batang kau?”. Pada mulanya dia enggan. Tangan aku apa lagi? meliar ke seluar dia. Aku pun dah hilang sedar walaupun dalam kelas sewaktu guru mengajar. Aku dah terdesak. Akhirnya dia membiarkan aku sentuh batang dia. Keras. Dari reaksi mukanya aku nampak dia menggetap gigi tanda ghairah. Aku sambung meraba. Batang dia semakin mengeras dan semakin terasa denyutannya. Tapi dia tolak tangan aku. Alasannya takut pelajar lain Nampak. Aku bemonolog lagi ‘’Ohh jual mahal ye? Okay kalau bukan hari ni, aku akan cuba sampai dapat’’

Selang beberapa minggu aku ingin perangkap dia semula. Dalam kelas, tanpa dia sedar aku meraba batang dia lagi. Serta-merta batang dia mengeras. Dia terkejut ‘’Weh jangan lah aku tak nak’’. Tapi aku memujuknya lagi. Dia merelakan tapi hanya sekadar meraba. Aku ajak dia pergi tandas. Macam-macam alasan dia bagi. Tapi disebabkan dia berkeras. Aku tak nak la memaksa lagi. Itulah kali terakhir aku pegang batang dia. Sebenarnya aku ni jenis low self-esteem. Aku tak beri petunjuk pada orang sekeliling yang aku ni Gay. Tapi berbeza dengan Man ni.

Tahun 2014. Ramai pelajar baru masuk sekolah kami. Walaupun aku dah tak sekelas dengan Man ni, tapi kami selalu rehat bersama. Aku dapat naik kelas B, manakala Man turun kelas F. Hari pertama aku jejakkan kaki aku di kelas B, mata aku terpaku pada seorang classmate aku. Namanya Darren. Darren pelajar berbangsa Cina. Pertama kali aku Nampak muka dia, jantung aku berdegup laju, aku Nampak sebuah meja kosong di sebelahnya. Aku apa lagi peluang depan mata aku cepat-cepat ‘cop’ meja tu. Sejak hari tu hari-hari aku indah setiap kali menatap muka dia walaupun curi-curi. Dalam hati aku ni sentiasa terfikir sama ada dia ni PLU atau straight. Maklumlah aku ni jenis kurang keyakinan diri dan kurang bercampur dengan orang. Jadi secara automatiknya “Gay-dar aku pun lemah”. Tapi berdasarkan pemerhatian aku, dia ni agak rapat dengan sesetengah lelaki dalam kelas yang badanya agak athlethic. Jadi kemungkinan dia ni PLU tu ada.

Pasal si Man ni pula, dia dah aim seorang junior. Juga berbangsa cina. Aku tengok si Man ni tinggi juga taste dia. Tapi tak boleh lawan CRUSH aku. Hehehe. Okay sambung pula cerita Darren ku yang tercinta. Selalunya bila seorang Gay ni jumpa seorang lelaki yang dia suka batang dia confirm naik. Tapi aku berbeza aku bukan jenis macam tu. Aku lebih kejarkan cinta berbanding nafsu. Kadang-kadang aku sanggup utamakan Darren berbanding aku. Perasaan ini aku tertanya-tanya adakah ia Cinta?

Semuanya terasa indah apabila dia ingin menukar tempat duduknya di bahagian belakang Bersama geng Cina dia. Hati aku dah cemas. “silap apa yang aku dah lakukan?” pelbagai persoalan bermaik di fikiran. Aku cuba pujuk dia untuk tidak pindah tempat. Tapi dia tetap dengan rancangan dia. Aku tak boleh kata apa lagi selain hanya membiarkan dia pergi jauh. Guys walaupun aku Gay straight act, tapi aku selalu ambil berat pasal Darren. Makanya hidupaku jadi kosong. Kami berjauhan sampai lah akhir tahun. Namun tahun berikutnya aku diturunkan kelas D tapi dia kekal di kelas B. aku terasa kosong ya amat. Nasib baik lah aku dapat luahkan kesedihan aku pada Man. Man juga melalui benda yang sama dengan junior dia tu.

Seperti yang aku ceritakan Man ni perwatakan lembut dan tidak takut menyatakan perasaannya. Jadi pengaruh dia juga besar. Tentang dia CRUSH pada seorang junior sekolah kami dah jadi perkara biasa dalam kalangan pelajar. Ada yang support(mostly geng perempuan) dan ada yang kecam(mostly lelaki of course) tapi dia tak kisah. Dia dah biasa di ejek. Sehinggakan budak junior tu sendiri dapat tahu yang Man tu suka pada dia. Tapi budak tu open minded juga lagi pun dia dah couple. Katanya dia tak kisah dan masih lagi boleh berkawan. Ini lah sebabnya aku tak dapat nak kesan kaum aku sendiri. Confius!!

Tahun 2016. Hari demi hari. Bulan demi bulan. Masa berlalu dengan kekosongan. Aku dan Man masih mengejar lelaki yang sama. Hari pertama persekolahan aku check senarai nama di dewan untuk memastikan kelas mana yang aku ditempatkan. Mata aku terbeliak melihat nama aku ada pada senarai nama kelas B. Gembira teramat. Aku mencari nama Darren…BINGO! Kami satu kelas. Nampak tak jodoh kami kuat disitu? Hehehe. Akhirnya 1 tahun terpisah aku dapat juga 1 kelas dengan dia. Namun adakah semuanya akan kembali seperti dulu? Adakah aku masih mengharapkan cinta daripada dia? Adakah aku masih dapat Bersama dia?

BERSAMBUNG…

Peringatan: Post ini mempunyai kandungan yang mungkin akan di unpublish oleh media sosial, terutamanya Facebook.

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr

Leave a Replay

Follow Kami

Artikel Terkini

Cerita Gay Alan
Video
ceritaplu

Vid playlist 3

Video Playlist 1/1 videos “‘ data-height=’450’ data-video_index=’1’> 1 Elementor Page Builder For WordPress – Build Stunning Websites Free & Easy

Read More »

vid playlist trial

Video Playlist “‘ data-height=’450′ data-video_index=’1’> 1 [썸남]#2화 – 가슴은 되는거?”‘ data-height=’450′ data-video_index=’2’> 2 [썸남]#3화 – 남자끼리 불붙어도 되는거? Post Views:

Read More »
Cerita Gay Alan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Alan

Kiriman: Idan ==== Pagi sabtu. Seperti biasa aku akan keluar jogging di sekitar tasik berhampiran. Namaku Joe, 28 tahun, kulit

Read More »
cerita-gay-aku-dan-wan
Kiriman Pembaca
ceritaplu

Aku dan Wan

Kiriman: Zayn ==== The first time I had a heavy sex(lost my virginity) was during last year hari raya. Aku tak

Read More »

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit